Gjest flinkpike Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei, jeg vil gjerne ha råd mht. hva jeg evt. skal spise til frokost før trening om morgenen. Jeg trener både kondisjonstrening med høy intensitet og styrketrening. Bør jeg tilpasse frokosten til de ulike treningsformene? Til orientering trener jeg 1 1/2 time etter at jeg har stått opp. Håper på tilbakemelding! Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjære flinke pike Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Mye såkalte "treige" karbohydrater, samt litt proteiner. F.eks. havregrøt eller grove brødskiver med proteinrikt pålegg. Bra før både kondisjons- og styrketrening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Mye såkalte "treige" karbohydrater, samt litt proteiner. F.eks. havregrøt eller grove brødskiver med proteinrikt pålegg. Bra før både kondisjons- og styrketrening. Beklager at jeg blander meg inn - men er det noe proteiner i havregrøt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest havregryn Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Beklager at jeg blander meg inn - men er det noe proteiner i havregrøt? Jepp, proteiner i havregryn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jepp, proteiner i havregryn. Takk, det visste jeg ikke :-) Kunne sikkert slått det opp på nettet eller annet sted, da, men fint å få svar her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flinkpike Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Mye såkalte "treige" karbohydrater, samt litt proteiner. F.eks. havregrøt eller grove brødskiver med proteinrikt pålegg. Bra før både kondisjons- og styrketrening. Tusen takk for tilbakemelding! - Litt usikker på hvem jeg skal adressere dette til. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.