Gå til innhold

Frokost før trening?!


Gjest flinkpike

Anbefalte innlegg

Gjest flinkpike

Hei, jeg vil gjerne ha råd mht. hva jeg evt. skal spise til frokost før trening om morgenen. Jeg trener både kondisjonstrening med høy intensitet og styrketrening. Bør jeg tilpasse frokosten til de ulike treningsformene? Til orientering trener jeg 1 1/2 time etter at jeg har stått opp.

Håper på tilbakemelding!

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjære flinke pike

Mye såkalte "treige" karbohydrater, samt litt proteiner. F.eks. havregrøt eller grove brødskiver med proteinrikt pålegg. Bra før både kondisjons- og styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye såkalte "treige" karbohydrater, samt litt proteiner. F.eks. havregrøt eller grove brødskiver med proteinrikt pålegg. Bra før både kondisjons- og styrketrening.

Beklager at jeg blander meg inn - men er det noe proteiner i havregrøt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, proteiner i havregryn.

Takk, det visste jeg ikke :-)

Kunne sikkert slått det opp på nettet eller annet sted, da, men fint å få svar her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flinkpike

Mye såkalte "treige" karbohydrater, samt litt proteiner. F.eks. havregrøt eller grove brødskiver med proteinrikt pålegg. Bra før både kondisjons- og styrketrening.

Tusen takk for tilbakemelding! - Litt usikker på hvem jeg skal adressere dette til. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...