Gå til innhold

Vits fra femåringen ;-)

Anbefalte innlegg

Idag kom femåringen hjem fra barnehagen med en ny vits:

-Norsken, nordmannen og kineseren skulle hoppe i et basseng. Først hoppa norsken og han brakk beinet, deretter hoppa nordmannen og brakk arma. Tilslutt hoppa kineseren. Når han landa, ropte han: "Ching-chong, jeg brakk min ding-dong"

......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201346-vits-fra-fem%C3%A5ringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:)))

de er jammen gode de små. min niese(3år) har en dukke som hun kaller kjære. en samtale mellom storebror (snart femår) og tulla, ble overhørt.

storebror- "men den kan jo ikke hete kjære! da må den i det minste hete kjære vene!!"

hærlige? :))

ler*

Den var god :-)

Annonse

He he, kjempesøt. Min sønn sin første vits/gåte var: hva er det som går og aldri kommer til døren?....etter mange dersperate gjettinger er svaret: doktoren!!!!....? Skjønner den enda ikke jeg, men morsomt var det :o)

Det er neimen ikke alle vitser som er like lette å forstå ;-)

Gjest en og to og tre indianere

He he, kjempesøt. Min sønn sin første vits/gåte var: hva er det som går og aldri kommer til døren?....etter mange dersperate gjettinger er svaret: doktoren!!!!....? Skjønner den enda ikke jeg, men morsomt var det :o)

han har ikke bare hørt den feil da? At han har hørt doktoren, men skulle være klokken;)

Gjest morsomme barn

En gutt jeg kjenner, da han var rundt 4 år, kom med denne gåten: "Hva er det som har fjær og begynner med D ?"

Vi klarte ikke å gjette, ikke engang da han sa det begynner med "Din".

Dinosaur? gjettet vi. Nei den har jo ikke fjær.

Sprekkeferdig av stolthet kom han endelig med svaret:

"Dindianer!" (= indianer. Han trodde det het det, han!)

He he

En gutt jeg kjenner, da han var rundt 4 år, kom med denne gåten: "Hva er det som har fjær og begynner med D ?"

Vi klarte ikke å gjette, ikke engang da han sa det begynner med "Din".

Dinosaur? gjettet vi. Nei den har jo ikke fjær.

Sprekkeferdig av stolthet kom han endelig med svaret:

"Dindianer!" (= indianer. Han trodde det het det, han!)

He he

Unger er hærlige :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...