Gå til innhold

56 dager med regn - fra en toårings perspektiv

Anbefalte innlegg

Skrev i går om at det var den 56. dagen med regn (på rad) her i byen.

I morges, da jeg leverte toåringen i barnehagen, kommenterte han (med forundring i stemmen): Mamma, det regner ikke!

Jeg svarte: Nei, kanskje det blir en fin dag uten regn?

Poden (trøstende og konstaterende): Mamma, det kommer regn senere i dag..

:-)

Fortsetter under...

Kjempeflink å snakke, poden din! Min gutt er født omtrent samtidig med din og er på "mamma nei regn" stadiet,,,

Han er nok arvelig belasta ;-) mamman, bestefaren og tanten prater som en foss - og det gjør han også. Han er mye tidligere med snakkinga enn storebroren (nå 6 år) var.

Annonse

Hi hi den var fin :-)

Her i huset var det stor lykke , når mine to førsteklassinger kunne gå til skolen uten å ha regnklær på. Det har vel skjedd bare en gang tidligere i dette skoleåret så langt.

En av podene stod forrige dagen på trappa og ropte "din dumming" til Vår Herre, kanskje det hjalp med en liten skjennpreken, vi får virkelig håpe, for nå tærer det på hunøret her i hvertfall.

Hilsen enda en nordlending.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...