Gå til innhold

Flørting på DOL


Gjest merkelige greier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    68

  • amber sun

    18

  • IngenLurerDenneGutten

    14

  • Goliath

    9

Enig - men legg nå ut øynene du har fått tilsendt;)

Uhm...noe nytt idag? Skal sjekke når jeg kommer hjem :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

"Ups, det der var visst også flørting.

*dukker for syting og klaging*"

Nå gidder jeg ikke mer. Nå går jeg hjem. Dere er jo stokk dumme, patetiske og selvopptatte hele gjengen!

"............................................"

Jøsses!! Nå blei jeg faktisk sjokka. Tydeligvis har alle mine antagelser om dere vært helt rette, dere er jo faen meg ikke navla. Det verste er vel at dere tror dere er morsomme... Herregud for en barnehage. Ikke rart dere holder til på ett nettforum nei, og ikke ute i den virkelige verden... *grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

*Latterbrøl!* Du klarer, utrolig nok, å grave deg ENDA mer ned i den usannsynlig barnslige fremtoningen din. Fortsett - det er utrolig underholdende :-)

"..........................................."

Du, hvem som graver seg ned her er det ingen tvil om, og fortsatt har du den sykelig trangen din til å ha siste ordet. Du skal få det -igjen, ellers klikker du vel enda mer...

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses!! Nå blei jeg faktisk sjokka. Tydeligvis har alle mine antagelser om dere vært helt rette, dere er jo faen meg ikke navla. Det verste er vel at dere tror dere er morsomme... Herregud for en barnehage. Ikke rart dere holder til på ett nettforum nei, og ikke ute i den virkelige verden... *grøsser*

*LOLOLOLOLOLOL!*

Mer! Mer! Mer!

(Trempeklapp for å få klovnen til å fortsette med "kunststykkene sine")

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hvem som graver seg ned her er det ingen tvil om, og fortsatt har du den sykelig trangen din til å ha siste ordet. Du skal få det -igjen, ellers klikker du vel enda mer...

...

*LOL*

(Selvinnsikt, treng deg på - her skal du jaggu motstand få!)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Uhm...noe nytt idag? Skal sjekke når jeg kommer hjem :-)

".........................................."

Ser at flisa oppgraderer igjen.

Den skal "besvares", når kona kommer hjem med maleskrinet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at flisa oppgraderer igjen.

Den skal "besvares", når kona kommer hjem med maleskrinet:)

Men du....har du sendt et nytt bilde i dag? Ikke med ditt nick....?

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Men du....har du sendt et nytt bilde i dag? Ikke med ditt nick....?

"............................................"

kommer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

*LOLOLOLOLOLOL!*

Mer! Mer! Mer!

(Trempeklapp for å få klovnen til å fortsette med "kunststykkene sine")

"......................................"

Klovnen greier faktisk ikke gi seg. Uansett så kommer han med mer og mer. Skulle ikke forundre meg om klovnen svarer på det her også.

*lol* Du er så utrolïg patetisk, men det er da bra du morer deg, for det er vel ikke så mye annet i livet ditt som kan være bra.

Spennende å se hvor mange innlegg du skriver som svar til i morgen *gleder seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klovnen greier faktisk ikke gi seg. Uansett så kommer han med mer og mer. Skulle ikke forundre meg om klovnen svarer på det her også.

*lol* Du er så utrolïg patetisk, men det er da bra du morer deg, for det er vel ikke så mye annet i livet ditt som kan være bra.

Spennende å se hvor mange innlegg du skriver som svar til i morgen *gleder seg*

Heh-heh *klukk-lér*

Sorry, men jeg klarer ikke å ta deg seriøst nok til at jeg gidder jatte mer. Kommentarene dine til MA og amber var siste spiker i kisten for enhver mulighet for å se på deg som noe over barnehagenivå :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Ah, ok. Jeg fikk en liten mistanke om falsk posting her :-)

"..........................................."

Fanteri? da bør du maile meg, jeg vil ikke gå glipp av noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

Det er rimelig imponerende, er det ikke? :-)

"............................................"

Tror det må være all den tequilaen som holder meg så ung ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg ikke rimelig patetisk når du må bruke et medisinsk forum for å kommunisere med folk? Har du ikke venner eller? Folk du kan snakke med ansikt til ansikt, over telefonen, i det minste på MSN eller liknende? Tragisk...

Jo kjempepatetisk. Skikkelig tragisk. *sukk*

Ingen venner, intet liv, ingen kommunikasjon utenfor dol. Ingen telefon, ikke jobb, ikke familie, ingenting.

Eneste kontakt med omverdenen er gjennom dol.

Hahaha ja særlig. :-D

Du virker temmelig patetisk selv når du tror du kan lese en annens liv gjennom noen fjaseinnlegg på dol.

*ler meg ihjel*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses!! Nå blei jeg faktisk sjokka. Tydeligvis har alle mine antagelser om dere vært helt rette, dere er jo faen meg ikke navla. Det verste er vel at dere tror dere er morsomme... Herregud for en barnehage. Ikke rart dere holder til på ett nettforum nei, og ikke ute i den virkelige verden... *grøsser*

Hva i alle dager gjør du her da?

*LOL*

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jøsses!! Nå blei jeg faktisk sjokka. Tydeligvis har alle mine antagelser om dere vært helt rette, dere er jo faen meg ikke navla. Det verste er vel at dere tror dere er morsomme... Herregud for en barnehage. Ikke rart dere holder til på ett nettforum nei, og ikke ute i den virkelige verden... *grøsser*

Jupp, vi er bare sånne små figurer som eksisterer kun på internett..(og kanskje inne i hodet ditt..? )

Ingen av oss har noen gang vært ute i verden..Da sprekker vi nok..;-)

Jeg kan melde fra jeg,tilfelle jeg skulle ut og rusle en dag for det? Tanken på at noen av oss finnes der ute ville kanskje bli litt for mye uten varsel? :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...