Gå til innhold

Flørting på DOL


Gjest merkelige greier

Anbefalte innlegg

Jupp, vi er bare sånne små figurer som eksisterer kun på internett..(og kanskje inne i hodet ditt..? )

Ingen av oss har noen gang vært ute i verden..Da sprekker vi nok..;-)

Jeg kan melde fra jeg,tilfelle jeg skulle ut og rusle en dag for det? Tanken på at noen av oss finnes der ute ville kanskje bli litt for mye uten varsel? :-o

Det var en god ide Laguna. Så sjelden som vi Dolere beveger oss ute i verden så bør vi nok si ifra først. Kanskje det hadde vært på sin plass med "Dolvettregler" *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    68

  • amber sun

    18

  • IngenLurerDenneGutten

    14

  • Goliath

    9

laguna1365380434

Det var en god ide Laguna. Så sjelden som vi Dolere beveger oss ute i verden så bør vi nok si ifra først. Kanskje det hadde vært på sin plass med "Dolvettregler" *ler*

Jupp;-) En egen varslingsforum kanskje?

Mayday, mayday..laguna er på Olaf ryes plass, tilsynelatende ute etter colabrus fra kiwi..! De som trodde det var tilstrekkelig å lese med forsiktighet på dol bes ta dekning..! Og prozak er sett på Karl Johan..Alle mann, run for cover..! ;-) Jupp, et sånt forum burde vi ha!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må da ikke ha et trist liv bare fordi man har evnen og gleden av å flørte litt. Tvert i mot, ville nå jeg si.

Nå er jeg singel, men om jeg hadde hatt en mann, så hadde jeg aldri i livet slutta med uskyldig flørting. Flørting på DOL må jo i aller høyeste grad kunne karakteriseres som uskyldig.

Det må da være mye tristere å leve et liv hvor man intereserer seg mest om hva andre gjør eller ikke gjør og går rundt å tenkr på hva som passer seg eller ikke i enhvær sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke alltid like lett å vite hvor avgreiningene starter da. Jeg ser bare på 100 nyeste og overskrifter jeg."

LOL! "Jeg skjønner ikke hvordan forumet fungerer, så derfor bør alle innrette sine innlegg etter meg". Jeg trodde ikke du kunne bli mer utrolig, men jaggu tok jeg feil :-)

".........................................."

Du er rett og slett helt fantastisk flink til å erte på deg småjentene, du. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rett og slett helt fantastisk flink til å erte på deg småjentene, du. =)

Tja...enkelte er lettere å erte enn andre :-) Og dem om det.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp;-) En egen varslingsforum kanskje?

Mayday, mayday..laguna er på Olaf ryes plass, tilsynelatende ute etter colabrus fra kiwi..! De som trodde det var tilstrekkelig å lese med forsiktighet på dol bes ta dekning..! Og prozak er sett på Karl Johan..Alle mann, run for cover..! ;-) Jupp, et sånt forum burde vi ha!

:-)

hehe, hadde nok vært noe for de som syns vi har så triste liv det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp;-) En egen varslingsforum kanskje?

Mayday, mayday..laguna er på Olaf ryes plass, tilsynelatende ute etter colabrus fra kiwi..! De som trodde det var tilstrekkelig å lese med forsiktighet på dol bes ta dekning..! Og prozak er sett på Karl Johan..Alle mann, run for cover..! ;-) Jupp, et sånt forum burde vi ha!

:-)

En DOL-variant av politiet.net, med sms-varslig om observerte DOL-ere? Hadde kanskje vært nyttig, det :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

En DOL-variant av politiet.net, med sms-varslig om observerte DOL-ere? Hadde kanskje vært nyttig, det :-)

"..........................................."

Jupp...Eller..Kanskje ikke og..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En DOL-variant av politiet.net, med sms-varslig om observerte DOL-ere? Hadde kanskje vært nyttig, det :-)

"..........................................."

Noen kunne sikkert tjent seg rike på SMS-varsling av hvor kjente Dolere er observert. Noen vil sikkert vite det fordi de vil oppsøke enkelte, andre fordi de vil holde seg langt unna enkelte. Tror det kunne vært marked for det jeg. *smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kunne sikkert tjent seg rike på SMS-varsling av hvor kjente Dolere er observert. Noen vil sikkert vite det fordi de vil oppsøke enkelte, andre fordi de vil holde seg langt unna enkelte. Tror det kunne vært marked for det jeg. *smil*

Genialt! Og da må selv de mest fastgrodde dolerne ta turen ut i RL av og til, for ingen vil vel være den som står med null observasjoner på lista?

Det burde være et slags poengsystem også. Et poeng hvis man blir observert alene på gata, og fem poeng for hver venn man blir sett sammen med. Observasjonene må selvsagt dokumenteres med mms, og så kan vi lage et "dolere som har et liv-galleri".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du mener jeg skal sitte å pugge nick og notere meg bak hvilke det skjuler seg idioter. Nei, altså, jeg har bedre ting å gjøre en det.

Du trenger ikke pugge nick. Du kan bare ta en rask titt på denne tråden, og holde deg unna de få nickene du her ser flørte med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt! Og da må selv de mest fastgrodde dolerne ta turen ut i RL av og til, for ingen vil vel være den som står med null observasjoner på lista?

Det burde være et slags poengsystem også. Et poeng hvis man blir observert alene på gata, og fem poeng for hver venn man blir sett sammen med. Observasjonene må selvsagt dokumenteres med mms, og så kan vi lage et "dolere som har et liv-galleri".

Høres kult ut, men vi ødelegger jo ganske mye for de som liker å tro at vi bare lever foran skjermen. *flirer fandenivoldsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt! Og da må selv de mest fastgrodde dolerne ta turen ut i RL av og til, for ingen vil vel være den som står med null observasjoner på lista?

Det burde være et slags poengsystem også. Et poeng hvis man blir observert alene på gata, og fem poeng for hver venn man blir sett sammen med. Observasjonene må selvsagt dokumenteres med mms, og så kan vi lage et "dolere som har et liv-galleri".

Jeg er selvsagt så dreven innen sikkerhet og overvåkning at jeg, når jeg en sjelden gang tar turen ut av døren og trer ut av min patetiske eksistens, forsvinner sporløst. Ikke engang interpol vet hvor jeg beveger meg.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke pugge nick. Du kan bare ta en rask titt på denne tråden, og holde deg unna de få nickene du her ser flørte med hverandre.

It's a lost case, my friend :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sure do.

Har du begynnt å bruke "sure do" som et fast nick nå!?

Flink pike/gutt!

Nå blir du snart et kjent nick som jeg svarer når jeg finner deg i 100 nyeste :)

Siden dette ikke er en flørt, lot jeg være å sette navnet ditt i tråden...

Hehe...brukte sure do nå fordi det handlet om samme tema. Spørs om jeg skal bruke det litt oftere så jeg kommer til å få svar fra deg, hehe...

Ellers: flink lurulf :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...brukte sure do nå fordi det handlet om samme tema. Spørs om jeg skal bruke det litt oftere så jeg kommer til å få svar fra deg, hehe...

Ellers: flink lurulf :D

Det ER veldig hyggelig å treffe på kjente nick her inne, ser du :)

Ellers så kan jeg jo si til deg det som jeg har sagt om deg (i mail, ikke på dol): Det er helt greit å få saklig kritikk slik som den du kom med, men skittkastingen til "merkelige greier" har jeg ikke særlig sansen for!

Men jeg skulle likt å vite om du er jente eller gutt... *Nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir overhodet ikke provosert av ham, han er jo bare alldeles latterlig og patetisk. Det komiske er jo at han tror han provoserer meg så veldig, og messer om og om igjen om dette. I tillegg så er han mester på pjatt og usakligheter, men alikevel prøver han å snu det til at det er den andre som er det.

Litt redd for at han faktisk ER så dum som han virker, og det er jo tragisk da.

Hvis han tror han har rett på noe så slipper han ikke dette uansett hvor full leggen hans er av bæsj liksom. Latterlig og paetisk.

:)

hihi ;) han har bekreftet for meg at han er lik i RL. sa det i et svar lengre nede her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi ;) han har bekreftet for meg at han er lik i RL. sa det i et svar lengre nede her... ;)

Heh-heh...dere presterer å holde på ennå? Jeg er rent imponert over slik mangel på omløp i topplokket utenfor barnehagen :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Heh-heh...dere presterer å holde på ennå? Jeg er rent imponert over slik mangel på omløp i topplokket utenfor barnehagen :-)

"........................................."

Hun får deg ikke ut av hodet, du har tydelig sjarmert henne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får deg ikke ut av hodet, du har tydelig sjarmert henne:-)

*LOL*

Begynner å bli en stund siden jeg måtte gå rundt med fluesmekker for å vifte vekk småjenter :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...