Gå til innhold

Flørting på DOL


Gjest merkelige greier

Anbefalte innlegg

Men når du nå først har sett flørten en gang, kan det da være plagsomt for deg å la være med å åpne flere innlegg? Nå blåser du dette opp til uante proposjoner.

Jeg hadde alldeles ikke likt om min partner hadde flørtet og knullepratet på nett. Like fullt er det intet problem for meg om andre gjør det. Jeg tror egentlig ikke det er det for deg heller :-)

For øvrig kan man tenke seg at dersom noen på alvor ville flørte og mer enn det, ville de holde det mer skjult enn å publisere det på Åpent forum i et av Norges største diskusjonsforum. ;-)

Ikke vær så sikker på det. Vet om folk som har flørtet på andre forum, og som også har holdt på i det skjulte i virkeligheten. Uten å nevne forum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    68

  • amber sun

    18

  • IngenLurerDenneGutten

    14

  • Goliath

    9

Gjest sure do.

Skjønner ikke helt at du tar opp dette her siden det nettopp har vært oppe på Åpent. (Tråd: Finnes det klikker på DOL). Men uansett. Skal du ta opp noe sånt bør du kanskje la være å være så moralistisk. (Da kommer alle piggene ut, nemlig.. :P)

Det har blitt foreslått at når flørtinga starter skriver man nick til den man flørter med, evt "flørt" el. bak tema, så de som ikke har interesse av flørten kan hoppe over. Dette ser det ut til at flørterne har begynt med og det er bra :o)

Det som er synd er at man til slutt ikke gidder å lese de ordentlige svarene de gir i andre tråder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt at du tar opp dette her siden det nettopp har vært oppe på Åpent. (Tråd: Finnes det klikker på DOL). Men uansett. Skal du ta opp noe sånt bør du kanskje la være å være så moralistisk. (Da kommer alle piggene ut, nemlig.. :P)

Det har blitt foreslått at når flørtinga starter skriver man nick til den man flørter med, evt "flørt" el. bak tema, så de som ikke har interesse av flørten kan hoppe over. Dette ser det ut til at flørterne har begynt med og det er bra :o)

Det som er synd er at man til slutt ikke gidder å lese de ordentlige svarene de gir i andre tråder..

Har du begynnt å bruke "sure do" som et fast nick nå!?

Flink pike/gutt!

Nå blir du snart et kjent nick som jeg svarer når jeg finner deg i 100 nyeste :)

Siden dette ikke er en flørt, lot jeg være å sette navnet ditt i tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh-heh. Hva er det du snakker om her, da? Her kaller jeg en spade for en spade, og hvis du ser på resten denne feige lille dotten skriver nedover i tråden her, så bekrefter h*n flere ganger at huet sitter rimelig fast oppi der.

Hvis du har problemer med å skrive nicket ditt til meg, så er jo det trist. Jeg blir verken sint eller provosert i diskusjoner, men når det som sies er så til de grader uintelligent, så er jeg lite interessert i å bruke utelukkende saklige ord. Jeg er ikke alltid like flink til å ta hensyn til at enkelte er ekstremt finfølende, så det kan jeg bare beklage.

"........................................"

"ekstremt finfølende"?

jeg er bare ikke med på leken. når jeg leser nedover her vet jeg ikke om jeg kanskje har bommet med 20 år på alderen din... forstår bare ikke helt den der å hisse seg opp, vrenge det andre sier, kverulere for små-detaljer.

forstår bare ikke hva som er så gøy med å ta opp alt i en negativ tone! det må jo være trist å ha det sånn. får jo inntrykk av at du er sånn i RL også...å det er jo kjedelig da.

nå husker jeg ikke om jeg har forandret nick til deg noen ganger (har ihvertfall gjort det et par ganger som trådstarter)... men det får nå være så.

faktisk de siste gangene jeg har fått svar fra deg, har jeg tenkt "gidder jeg å lese dette"... men ja, jeg har gjort det, og jeg har hatt rett. bare litt fuck-up... å det vet jeg jo også, at om du sender tilbake nå, så er det ett eller annet syt, klag og mas tilbake.

jeg ser meg lei, og forstår at andre også er lei... det finnes mange folk som bare er ute for å være meggete, fordi de liker å føle sin egen makt. men nei, jeg orker bare ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjør på du!! jeg er kjempeenig i mye av det du sier nedover her!

når jeg leser det noen av de andre svarer, tar jeg av og til meg selv i å stå å dunke hodet i veggen. de har mer en nok med seg selv å passe på.

men en ting jeg ikke forstår deg i, er at du orker å svare når de svarer deg på den måten. når alt det jeg sier blir vrengt på, skriver jeg bare "orker ikke", for så å ikke lese et eventuelt svar som kommer tilbake. for nei, jeg orker ikke slikt syt, klag og mas!

jeg er ikke interessert i å kverulere og diskutere endeløs dritt. de får finne andre lekekompiser der. sånne vriompeiser, grinebitere, hissigpropper og kranglefanter gidder jeg ikke spandere tid på.

tipper at når de blir gamle, blir de bitter!

orker ikke hobby-kverulanter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh-heh. Hvor i all verden har jeg fått noe anfall osm du beskriver? Jeg applauderer andre som er svære i kjeften :-)

Men i motsetning til deg så er jeg ikke en liten gnom i RL som må bruke et internettforum for å hyle ut sine politiske ekstremiteter. Jeg sier det samme i RL som her :-)

"............................................"

"Jeg sier det samme i RL som her" _det_ er jo trist for deg og dine, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvmotsigende. Hvis du hadde ment det du skriver, så hadde du ikke svart meg.

Tull. Lær deg betydningen av begrepene du slenger rundt deg.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør på du!! jeg er kjempeenig i mye av det du sier nedover her!

når jeg leser det noen av de andre svarer, tar jeg av og til meg selv i å stå å dunke hodet i veggen. de har mer en nok med seg selv å passe på.

men en ting jeg ikke forstår deg i, er at du orker å svare når de svarer deg på den måten. når alt det jeg sier blir vrengt på, skriver jeg bare "orker ikke", for så å ikke lese et eventuelt svar som kommer tilbake. for nei, jeg orker ikke slikt syt, klag og mas!

jeg er ikke interessert i å kverulere og diskutere endeløs dritt. de får finne andre lekekompiser der. sånne vriompeiser, grinebitere, hissigpropper og kranglefanter gidder jeg ikke spandere tid på.

tipper at når de blir gamle, blir de bitter!

orker ikke hobby-kverulanter

LOL! Du er faen ikke sann. *flirer*

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ekstremt finfølende"?

jeg er bare ikke med på leken. når jeg leser nedover her vet jeg ikke om jeg kanskje har bommet med 20 år på alderen din... forstår bare ikke helt den der å hisse seg opp, vrenge det andre sier, kverulere for små-detaljer.

forstår bare ikke hva som er så gøy med å ta opp alt i en negativ tone! det må jo være trist å ha det sånn. får jo inntrykk av at du er sånn i RL også...å det er jo kjedelig da.

nå husker jeg ikke om jeg har forandret nick til deg noen ganger (har ihvertfall gjort det et par ganger som trådstarter)... men det får nå være så.

faktisk de siste gangene jeg har fått svar fra deg, har jeg tenkt "gidder jeg å lese dette"... men ja, jeg har gjort det, og jeg har hatt rett. bare litt fuck-up... å det vet jeg jo også, at om du sender tilbake nå, så er det ett eller annet syt, klag og mas tilbake.

jeg ser meg lei, og forstår at andre også er lei... det finnes mange folk som bare er ute for å være meggete, fordi de liker å føle sin egen makt. men nei, jeg orker bare ikke!

Makt? He-heh...du er jaggu utrolig :-)

Jeg tror problemet ditt er at du ikke tåler å høre folk si at du tar feil, eller at du regerer feil. Hvorfor du begynner å syte langt ute i denne gamle tråden aner jeg ikke, og det interesserer meg egentlig ikke heller.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makt? He-heh...du er jaggu utrolig :-)

Jeg tror problemet ditt er at du ikke tåler å høre folk si at du tar feil, eller at du regerer feil. Hvorfor du begynner å syte langt ute i denne gamle tråden aner jeg ikke, og det interesserer meg egentlig ikke heller.

".............................................."

Nå er vel ikke vedkommende alene om å synes at det blir noe infantilt og masete over denne tanketomme flørtingen som foregår i det uendelige...dag etter dag.

Moralen driter jeg i. Folk får gjøre som man vil.

Men mengden av innlegg gjør at det blir som man sitter og flørter intenst ved siden av folk som ikke kan unngå å høre, men som slett ikke ønsker å høre.

..

Morsomt forresten å se hvordan ulveflokken samler seg i selvforsvar og angrep mot en som utvilsomt har et poeng...og hvor også ulveflokken vet at det er slik.

Prozak (ivrig klakkør for de pjatref-flørtende) greier også i denne tråden å få til en anal vinkling... ikke overraskende.

....

Som erfaren doler vet jeg at det er dødfødt å forsøke å styre hva som skrives her inne (og takk for det), men unngår problemet ved å hoppe over de nickene som man av erfaring, vet ikke har dypere tanker enn at man kan vasse gjennom dem tørrskodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke vedkommende alene om å synes at det blir noe infantilt og masete over denne tanketomme flørtingen som foregår i det uendelige...dag etter dag.

Moralen driter jeg i. Folk får gjøre som man vil.

Men mengden av innlegg gjør at det blir som man sitter og flørter intenst ved siden av folk som ikke kan unngå å høre, men som slett ikke ønsker å høre.

..

Morsomt forresten å se hvordan ulveflokken samler seg i selvforsvar og angrep mot en som utvilsomt har et poeng...og hvor også ulveflokken vet at det er slik.

Prozak (ivrig klakkør for de pjatref-flørtende) greier også i denne tråden å få til en anal vinkling... ikke overraskende.

....

Som erfaren doler vet jeg at det er dødfødt å forsøke å styre hva som skrives her inne (og takk for det), men unngår problemet ved å hoppe over de nickene som man av erfaring, vet ikke har dypere tanker enn at man kan vasse gjennom dem tørrskodd.

Tomprat, som vanlig.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pytt i panne

Nå er vel ikke vedkommende alene om å synes at det blir noe infantilt og masete over denne tanketomme flørtingen som foregår i det uendelige...dag etter dag.

Moralen driter jeg i. Folk får gjøre som man vil.

Men mengden av innlegg gjør at det blir som man sitter og flørter intenst ved siden av folk som ikke kan unngå å høre, men som slett ikke ønsker å høre.

..

Morsomt forresten å se hvordan ulveflokken samler seg i selvforsvar og angrep mot en som utvilsomt har et poeng...og hvor også ulveflokken vet at det er slik.

Prozak (ivrig klakkør for de pjatref-flørtende) greier også i denne tråden å få til en anal vinkling... ikke overraskende.

....

Som erfaren doler vet jeg at det er dødfødt å forsøke å styre hva som skrives her inne (og takk for det), men unngår problemet ved å hoppe over de nickene som man av erfaring, vet ikke har dypere tanker enn at man kan vasse gjennom dem tørrskodd.

Tiltredes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

LOL! Du er faen ikke sann. *flirer*

".........................................."

Du trodde hun hintet til deg du også, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skvaaaak! Polly vil ha kjeks!

"........................................."

Såså, prozzie, det er bare en som trolig er uenig med deg.

Det er ingenting å hisse seg opp over noe slikt, og slett ingen grunn til å henfalle til uhøfligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såså, prozzie, det er bare en som trolig er uenig med deg.

Det er ingenting å hisse seg opp over noe slikt, og slett ingen grunn til å henfalle til uhøfligheter.

*Gjesp*

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spekktator

Tull. Lær deg betydningen av begrepene du slenger rundt deg.

".........................................."

Begrep som jeg eventuelt skulle ha slengt rundt meg????

Hvilke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...