Gå til innhold

Flørting på DOL


Gjest merkelige greier

Anbefalte innlegg

Gjest merkelige greier

Heh-heh...du, din lille fjolle. Det er ikke _jeg_ som prøver å provosere her. Det er jeg, og andre, som ikke lar oss provosere av deg.

Kan du ikke lære deg hvordan du bruker forumet, slik at du skjønner hvordan en tråd henger sammen, eller kneppe igjen? Du er jo pokker meg helt utrolig - og du gir deg ikke heller. *ler*

".........................................."

Eh.. jeg er da ikke ute etter å provosere. Ikke min feil at du blir provosert av det du leser her.

At jeg ikke vet hvordan jeg bruker formuet er jo helt latterlig, for jeg bruker det da slik det passer meg. Du er virkelig helt utrolig utrolig teit.

Og buhu.. alt det der rompepratet ditt sårer sånn... *ler så tårene triller*

Nå får du leke med noen andre lille venn, jeg går hjem.

Men vet jo at i morgen så ligger det minst 3 svar til fra deg, for du greier jo aldri aldri oensinne å gi deg du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    68

  • amber sun

    18

  • IngenLurerDenneGutten

    14

  • Goliath

    9

"Ikke alltid like lett å vite hvor avgreiningene starter da. Jeg ser bare på 100 nyeste og overskrifter jeg."

LOL! "Jeg skjønner ikke hvordan forumet fungerer, så derfor bør alle innrette sine innlegg etter meg". Jeg trodde ikke du kunne bli mer utrolig, men jaggu tok jeg feil :-)

".........................................."

Jeg synes ofte det er helt topp når det sporer av i en tråd.

Men andre ganger - hva enten det gjelder flørting eller ikke - så er interessen lik null.

Og da skulle jeg noen ganger ønske at det var en mulighet å få gjort det "blått igjen" på 100 nyeste! ;-)

Men jeg irriterer meg ikke over det da - det er bare et fromt ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. jeg er da ikke ute etter å provosere. Ikke min feil at du blir provosert av det du leser her.

At jeg ikke vet hvordan jeg bruker formuet er jo helt latterlig, for jeg bruker det da slik det passer meg. Du er virkelig helt utrolig utrolig teit.

Og buhu.. alt det der rompepratet ditt sårer sånn... *ler så tårene triller*

Nå får du leke med noen andre lille venn, jeg går hjem.

Men vet jo at i morgen så ligger det minst 3 svar til fra deg, for du greier jo aldri aldri oensinne å gi deg du.

"Ikke min feil at du blir provosert av det du leser her."

Ser du ikke hvor dum du er nå? Nå har jeg gjentatte ganger forklart deg at du ikke provoserer meg. Og så presterer du å forsøke å snu det til at jeg blir provosert? *rister på hodet*

"At jeg ikke vet hvordan jeg bruker formuet er jo helt latterlig, for jeg bruker det da slik det passer meg."

Hvis det passer deg å bruke forumet på en måte som gjør at du ikke klarer å forholde deg til en tråd slik forumet er laget for at man skal kunne, så er problemet hverken i forumet eller hos de som skriver her.

Og ellers: Blah-blah-syt-klag.

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ofte det er helt topp når det sporer av i en tråd.

Men andre ganger - hva enten det gjelder flørting eller ikke - så er interessen lik null.

Og da skulle jeg noen ganger ønske at det var en mulighet å få gjort det "blått igjen" på 100 nyeste! ;-)

Men jeg irriterer meg ikke over det da - det er bare et fromt ønske.

Jeg bruker ikke 100 nyeste. Jeg bruker "svar til meg", og så går jeg til "vis tråden". På den måten ser man trådstrukturen, og man ser det nøyaktige innlegg man svarer på, og nøyaktig hvilket innlegg andre svarer på.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke 100 nyeste. Jeg bruker "svar til meg", og så går jeg til "vis tråden". På den måten ser man trådstrukturen, og man ser det nøyaktige innlegg man svarer på, og nøyaktig hvilket innlegg andre svarer på.

"..........................................."

Men hadde du gjort som meg så hadde du sikkert hatt en liten forståelse for at det fylles opp av innlegg i en tråd man var interessert i tidligere! ;-)

For da kommer det opp med rosa der det står "se tråd", så da vet du at dette er en tråd du har fulgt med i, og så er selve innlegget blått. Så klikker man på tråden da, og så ser man at det bare var nok et innlegg i off-topic-debatten som man har meldt seg ut av.

Jeg skal ikke si noe jeg altså, for jeg har flere ganger bidratt til at tråder sporer av. Men som sagt så kan ovennevnte være ørlitt irriterende! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke svare deg i det hele tatt jeg. Vet jo at dine innlegg ikke er noe å lese, så jeg er nok ikke noen du tror du kjenner.

Hahahaha! Så hvorfor henger du deg opp i hva vi skriver i flørtetrådene da?

Du er virkelig ikke helt god.

*rister på hue*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

""Og det gjør visst aldri du...?"

Dette ga ikke særlig mening da..."

Nei...elementær logikk er ikke alltid så lett for alle *klappe på hodet*

"..........................................."

he-he-he.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. jeg er da ikke ute etter å provosere. Ikke min feil at du blir provosert av det du leser her.

At jeg ikke vet hvordan jeg bruker formuet er jo helt latterlig, for jeg bruker det da slik det passer meg. Du er virkelig helt utrolig utrolig teit.

Og buhu.. alt det der rompepratet ditt sårer sånn... *ler så tårene triller*

Nå får du leke med noen andre lille venn, jeg går hjem.

Men vet jo at i morgen så ligger det minst 3 svar til fra deg, for du greier jo aldri aldri oensinne å gi deg du.

Jeg kan godt forstå at for mye avsporing og flørting og internsnakk kan irritere.

Men det du sier om at de som flørter her har triste liv, tror jeg ikke noe på.

Tvertimot kan det like gjerne være slik at de som flørter lett her, er ganske flørtete av seg i virkeligheten også. (kremt).

Og det er jo bare tull fra ende til annen. Harmløst og kun for moro skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå at for mye avsporing og flørting og internsnakk kan irritere.

Men det du sier om at de som flørter her har triste liv, tror jeg ikke noe på.

Tvertimot kan det like gjerne være slik at de som flørter lett her, er ganske flørtete av seg i virkeligheten også. (kremt).

Og det er jo bare tull fra ende til annen. Harmløst og kun for moro skyld.

Her signerer jeg bare, Babette. *s*

Helt enig med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig helt på jordet her. Prøv å forstå problemstillingen lille du. Folk klager da vitterlig når folk begynner å kverulere midt i tråder, men flørte er liksom greit.

Du mener det er jeg som ikke forstår problemstillingen...?

he-he-he-he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid like lett å vite hvor avgreiningene starter da. Jeg ser bare på 100 nyeste og overskrifter jeg.

Tja, med litt trening fanger man fort opp hvor de personlige samtalene foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;)

En uke igjen nå!!

*nedtelling* =D

Jepp. Skal prøvelage geleen idag, og servere til et par prøvekaniner imorgen ;)

*s*

(og nå drar vi ut tråden igjen, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jepp. Skal prøvelage geleen idag, og servere til et par prøvekaniner imorgen ;)

*s*

(og nå drar vi ut tråden igjen, hehe)

Hehe..de prøvekaninene får det nok bra ;)

Jeg skal og ut i morgen =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..de prøvekaninene får det nok bra ;)

Jeg skal og ut i morgen =D

Skal du?

Kanskje vi treffes, hehe.

Skal ihvertfall se etter deg da :)

Du vet jo hvor du sannsynligvis finner meg utpå natta. Med mindre de andre overbeviser meg om et bedre sted, noe jeg tviler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spekktator

Heh-heh. Hvor i all verden har jeg fått noe anfall osm du beskriver? Jeg applauderer andre som er svære i kjeften :-)

Men i motsetning til deg så er jeg ikke en liten gnom i RL som må bruke et internettforum for å hyle ut sine politiske ekstremiteter. Jeg sier det samme i RL som her :-)

"............................................"

Prozak: "Men i motsetning til deg så er jeg ikke en liten gnom i RL som må bruke et internettforum for å hyle ut"

Njaaaa....jeg er vel ikke så veldig overbevist om akkurat det. Snarere tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Skal du?

Kanskje vi treffes, hehe.

Skal ihvertfall se etter deg da :)

Du vet jo hvor du sannsynligvis finner meg utpå natta. Med mindre de andre overbeviser meg om et bedre sted, noe jeg tviler på.

Kan godt hende vi treffes, ja.

Hvis jeg tuller i meg noe av det tequila-greiene Prozak pratet om, så finner du meg dansende på baren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...