Gå til innhold

Flørting på DOL


Gjest merkelige greier

Anbefalte innlegg

hehe... hvis jeg stikker hodet lenger inn, så havner jeg jo der du er, usj.. det vil jeg ikke.

Tipper du er en av de mest mislykkede personene her inne. Eller tipper, det sier seg jo selv...

"Tipper du er en av de mest mislykkede personene her inne. Eller tipper, det sier seg jo selv..."

Heh-heh...prøver du å provosere nå, lilleutt? Sorry mac, det er bortkastede krefter. Fortsett heller med sytingen din, du - daaaaaakal :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    68

  • amber sun

    18

  • IngenLurerDenneGutten

    14

  • Goliath

    9

"Og det gjør visst aldri du...?"

Dette ga ikke særlig mening da...

""Og det gjør visst aldri du...?"

Dette ga ikke særlig mening da..."

Nei...elementær logikk er ikke alltid så lett for alle *klappe på hodet*

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det er jo poenget mitt lille venn, at jeg leser tråder jeg er interesert i. De begynner med vanlig debatt, også plutselig sporer noen av midt i tråden og begynner flørte der. Hvordan skal jeg da vite hvilke innlegg som faktisk er svar på tråden?

Hadde de skrevet egne tråder som man lett kunne hoppe over hadde jo alt vært greit for meg (de hadde jo fortsatt virket en smule patetiske men)...

Er det så vanskelig å forstå?

Aha, så det er deg ja. Som pleier å komme med "lille venn" i svarene til meg i tråder a la denne.

For du har vel ikke fått med deg at vi har begynt å forandre overskriften, slik at du lett kan se om det er innlegg som DU like gjerne kan hoppe over?

*himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Uten at jeg anser det som noe problem HELLER, var det ikke det du lanserte som problemstilling i hovedinnlegget..;-) Der var det mer bekymring for den almenne moral og ektefeller og sånn..Bestem for hva som irriterer deg da, er du snill.

Jeg tror du TRENGER en flørt;-)

Nei, går hjem jeg, folk her er så utrolig dumme, selvsentrerte og selvgode. Og ikke faen om noen skal skjønne noe uten et tonn teskjer.

Lev livet deres her for all del, men ikke sett piggene ut med en gang noen synes det virker litt tris.

Trenger jeg en flørt? ja det vel du sikkert.. alle her vet jo best hva andre tenker.. Standard svaret fra hjerneløse er jo "du er misunnelig"...hehe.. jeg flørter hjemme jeg med kjæresten, gir meg ikkenoe å skulle flørte på nett med fremmede, ikke kunne jeg for alt i verden tenke meg å flørte med noen her heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plages ikke av annet enn at jeg blir nødt til å åpne en hel haug innlegg som ikke er annet enn flørting midt i en tråd jeg debaterte i. Vanskelig å se på forhånd hvilke som bare er flørt.

At de virker en smule patetiske når de flørter sånn de gjør her og til og med har kjæreste det må jeg vel kunne synes. Hadde du syntes det var kult om din kjære hele tiden hentydet at han skulle knulle med noen på nettet? Og mange av de her treffes jo også, så veien er vel ikke lang til faktisk å gjøre det.

Men når du nå først har sett flørten en gang, kan det da være plagsomt for deg å la være med å åpne flere innlegg? Nå blåser du dette opp til uante proposjoner.

Jeg hadde alldeles ikke likt om min partner hadde flørtet og knullepratet på nett. Like fullt er det intet problem for meg om andre gjør det. Jeg tror egentlig ikke det er det for deg heller :-)

For øvrig kan man tenke seg at dersom noen på alvor ville flørte og mer enn det, ville de holde det mer skjult enn å publisere det på Åpent forum i et av Norges største diskusjonsforum. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Sånne flørteavgreininger pleier jeg å glatt overse. Når det ikke er meg de flørter med, kan de bare ha det så godt

:P

Ikke alltid like lett å vite hvor avgreiningene starter da. Jeg ser bare på 100 nyeste og overskrifter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest merkelige greier

"Tipper du er en av de mest mislykkede personene her inne. Eller tipper, det sier seg jo selv..."

Heh-heh...prøver du å provosere nå, lilleutt? Sorry mac, det er bortkastede krefter. Fortsett heller med sytingen din, du - daaaaaakal :-)

"............................................."

---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, går hjem jeg, folk her er så utrolig dumme, selvsentrerte og selvgode. Og ikke faen om noen skal skjønne noe uten et tonn teskjer.

Lev livet deres her for all del, men ikke sett piggene ut med en gang noen synes det virker litt tris.

Trenger jeg en flørt? ja det vel du sikkert.. alle her vet jo best hva andre tenker.. Standard svaret fra hjerneløse er jo "du er misunnelig"...hehe.. jeg flørter hjemme jeg med kjæresten, gir meg ikkenoe å skulle flørte på nett med fremmede, ikke kunne jeg for alt i verden tenke meg å flørte med noen her heller.

"Nei, går hjem jeg, folk her er så utrolig dumme, selvsentrerte og selvgode."

*ROTFLMAO!*

Nå er det ikke en eneste millimeter av halsen din som stikker utenfor lenger - lenger inn kommer du ikke :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

""Og det gjør visst aldri du...?"

Dette ga ikke særlig mening da..."

Nei...elementær logikk er ikke alltid så lett for alle *klappe på hodet*

"..........................................."

Hvordan skal jeg vite hva han svarte på? Jeg sitter ikke akkurat og studerer tråden, eller pugger den. Det er da lov å skrive ting tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nei, går hjem jeg, folk her er så utrolig dumme, selvsentrerte og selvgode. Og ikke faen om noen skal skjønne noe uten et tonn teskjer.

Lev livet deres her for all del, men ikke sett piggene ut med en gang noen synes det virker litt tris.

Trenger jeg en flørt? ja det vel du sikkert.. alle her vet jo best hva andre tenker.. Standard svaret fra hjerneløse er jo "du er misunnelig"...hehe.. jeg flørter hjemme jeg med kjæresten, gir meg ikkenoe å skulle flørte på nett med fremmede, ikke kunne jeg for alt i verden tenke meg å flørte med noen her heller.

Neivel, fint..God tur hjem og hils kjæresten..Heldig fyr...

:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid like lett å vite hvor avgreiningene starter da. Jeg ser bare på 100 nyeste og overskrifter jeg.

"Ikke alltid like lett å vite hvor avgreiningene starter da. Jeg ser bare på 100 nyeste og overskrifter jeg."

LOL! "Jeg skjønner ikke hvordan forumet fungerer, så derfor bør alle innrette sine innlegg etter meg". Jeg trodde ikke du kunne bli mer utrolig, men jaggu tok jeg feil :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg vite hva han svarte på? Jeg sitter ikke akkurat og studerer tråden, eller pugger den. Det er da lov å skrive ting tydelig.

Du har jo bevist at du ikke engang skønner hvordan du bruker forumet, så nå kan du egentig bare trekke inn årene.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Men når du nå først har sett flørten en gang, kan det da være plagsomt for deg å la være med å åpne flere innlegg? Nå blåser du dette opp til uante proposjoner.

Jeg hadde alldeles ikke likt om min partner hadde flørtet og knullepratet på nett. Like fullt er det intet problem for meg om andre gjør det. Jeg tror egentlig ikke det er det for deg heller :-)

For øvrig kan man tenke seg at dersom noen på alvor ville flørte og mer enn det, ville de holde det mer skjult enn å publisere det på Åpent forum i et av Norges største diskusjonsforum. ;-)

Når man bruker 100 siste så er det ikke så lett å vite når avsporingen har skjedd og man skal holde seg unna.

Hvis de er så desperate så de må gjøre det hvor som helst kan de vel ta det et annet sted som egner seg mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest merkelige greier

Aha, så det er deg ja. Som pleier å komme med "lille venn" i svarene til meg i tråder a la denne.

For du har vel ikke fått med deg at vi har begynt å forandre overskriften, slik at du lett kan se om det er innlegg som DU like gjerne kan hoppe over?

*himle*

Jeg pleier ikke svare deg i det hele tatt jeg. Vet jo at dine innlegg ikke er noe å lese, så jeg er nok ikke noen du tror du kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

"Ikke alltid like lett å vite hvor avgreiningene starter da. Jeg ser bare på 100 nyeste og overskrifter jeg."

LOL! "Jeg skjønner ikke hvordan forumet fungerer, så derfor bør alle innrette sine innlegg etter meg". Jeg trodde ikke du kunne bli mer utrolig, men jaggu tok jeg feil :-)

".........................................."

Tror du at du provoserer med dine barsnlige sytinger? Kanskje du rocka i barnehagen, men vi andre har blitt litt mer modne siden da... så den biter liksom ikke så veldig mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Du har jo bevist at du ikke engang skønner hvordan du bruker forumet, så nå kan du egentig bare trekke inn årene.

".........................................."

Bare fordi jeg bruker forumet annerledes enn deg så har jeg ikke skjønt hvordan man bruker det. Fasiten på hvordan er vel slik du gjør antar jeg? Snakker om å være selvsentrert... På jobb passer det best med en liten diskre rute med 100 nyeste, og da slipper en også reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at du provoserer med dine barsnlige sytinger? Kanskje du rocka i barnehagen, men vi andre har blitt litt mer modne siden da... så den biter liksom ikke så veldig mer...

Heh-heh...du, din lille fjolle. Det er ikke _jeg_ som prøver å provosere her. Det er jeg, og andre, som ikke lar oss provosere av deg.

Kan du ikke lære deg hvordan du bruker forumet, slik at du skjønner hvordan en tråd henger sammen, eller kneppe igjen? Du er jo pokker meg helt utrolig - og du gir deg ikke heller. *ler*

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke svare deg i det hele tatt jeg. Vet jo at dine innlegg ikke er noe å lese, så jeg er nok ikke noen du tror du kjenner.

"så jeg er nok ikke noen du tror du kjenner"

Nei, du er sikkert ikke denne ynkelige lille feigingen som har vaket rundt her i lange tider...

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi jeg bruker forumet annerledes enn deg så har jeg ikke skjønt hvordan man bruker det. Fasiten på hvordan er vel slik du gjør antar jeg? Snakker om å være selvsentrert... På jobb passer det best med en liten diskre rute med 100 nyeste, og da slipper en også reklamen.

Før du klager på at du ikke klarer å skjønne hvordan en tråd henger sammen, så bør du lære deg å bruke forumet. Mer er det ikke å si om den saken (selv om du sikkert har mer å "komme" med).

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...