Gå til innhold

Flørting på DOL


Gjest merkelige greier

Anbefalte innlegg

Begrep som jeg eventuelt skulle ha slengt rundt meg????

Hvilke???

Beklager. Jeg er ikke utdannet førskolelærer. Du får finne hjelp et annet sted :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    68

  • amber sun

    18

  • IngenLurerDenneGutten

    14

  • Goliath

    9

Du er vel sikkert en av flørterne. Det jeg aldri noensinne vil forstå er at du mener jeg er feig som ikke bruker mitt nick. ehm.. hallo? det her er mitt nick, i denne tråden. I andre har jeg andre, og i morgen et nytt. Hvem vil vel ha bare ett nick? Patetiske folk som lever og flørter på DOL kanskje, men slik er ikke jeg, heldigvis.

Så flott for deg, da.

Ja, jeg er en av flørterne her. Jeg flørter mest med annegunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott for deg, da.

Ja, jeg er en av flørterne her. Jeg flørter mest med annegunn.

:)

Jeg flørter også med annegunn, i tillegg til et par til.

Kanskje jeg skal begynne å flørte med deg også? Så kan vi småflørte på verandaen til annegunn mens hun eller gubben hennes lager mat til oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Jeg flørter også med annegunn, i tillegg til et par til.

Kanskje jeg skal begynne å flørte med deg også? Så kan vi småflørte på verandaen til annegunn mens hun eller gubben hennes lager mat til oss?

En alldeles utmerket plan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En alldeles utmerket plan. :)

Flott! Jeg håpet du ville være med på den!

Nå har jeg jo sett hvor rent og pent vindu annegunn har fått, så det skulle ikke være nødvendig å kaste bort tiden på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Jeg håpet du ville være med på den!

Nå har jeg jo sett hvor rent og pent vindu annegunn har fått, så det skulle ikke være nødvendig å kaste bort tiden på det :)

Åh, du har vært og inspisert? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, du har vært og inspisert? ;)

Ja, jeg var der i uken før Annegunn dro til Glasgow.

Kjørte meg fullstendig vill, men fant frem til slutt, nesten en time etter avtalt tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var der i uken før Annegunn dro til Glasgow.

Kjørte meg fullstendig vill, men fant frem til slutt, nesten en time etter avtalt tid :(

Hehe, husk kart og kompass neste gang! :) Og grav deg ned i tide om nødvendig.

Hvorfor var ikke jeg invitert? *surmule*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, husk kart og kompass neste gang! :) Og grav deg ned i tide om nødvendig.

Hvorfor var ikke jeg invitert? *surmule*

Kanskje annegunn ikke vil at vi skal flørte med hverandre ;)

Men vi kan jo hinte kraftig om at vi er klare for et treff hos henne!

Kartboka lå i mcen til mannen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott for deg, da.

Ja, jeg er en av flørterne her. Jeg flørter mest med annegunn.

Om det virkelig er slik at veien til en manns hjerte går gjennom magen, tror jeg vi er godt på vei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det virkelig er slik at veien til en manns hjerte går gjennom magen, tror jeg vi er godt på vei.....

Vi er helt på nett der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brusebad

Om det virkelig er slik at veien til en manns hjerte går gjennom magen, tror jeg vi er godt på vei.....

Det ordtaket er ikke dumt i det hele tatt. Mat er omsorg, og menn er svake for omsorg. Et primitivt instinkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordtaket er ikke dumt i det hele tatt. Mat er omsorg, og menn er svake for omsorg. Et primitivt instinkt.

Jeg kjenner flere menn som passer der selv. Men jeg tror neppe jeg kommer særlig langt med flyfly, selv om vi er gdt samkjørte på mat- og vinfronten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brusebad

Jeg kjenner flere menn som passer der selv. Men jeg tror neppe jeg kommer særlig langt med flyfly, selv om vi er gdt samkjørte på mat- og vinfronten....

Jeg må bare si at kvinnfolk som slanker seg og bestiller en salat og vann når de er ute på date, er trolig turnoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjempegodt

Jeg må bare si at kvinnfolk som slanker seg og bestiller en salat og vann når de er ute på date, er trolig turnoff.

salat er jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brusebad

salat er jo

De fleste menn spiser _mat_ og noen kvinner spiser nesten ingenting. Ikke gøy å be noen på en dyr restaurant når dama viser den gode maten forakt.

Fristende å sende henne ut på enga for å beite i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makt? He-heh...du er jaggu utrolig :-)

Jeg tror problemet ditt er at du ikke tåler å høre folk si at du tar feil, eller at du regerer feil. Hvorfor du begynner å syte langt ute i denne gamle tråden aner jeg ikke, og det interesserer meg egentlig ikke heller.

".............................................."

jeg tåler å si at jeg har tatt feil! det må jeg kunne i den jobben jeg har. hadde jeg ikke kunnet innsett mine egne feil, eller gjort noe med de når andre fortalte meg det, hadde jeg ikke vært det mennesket jeg er nå.

hvilket grunnlag har du for å dømme så mange som du gjør.

kan jeg bare spørre deg hva du oppnår ved å syte over alt og alle på den måten du gjør? er det en god følelse du opparbeider deg? føler du velbehag når du får sagt til noen at de tar feil? får du det godt av å få andre til å føle seg dårlige?

hadde du vært rundt min egen alder, hadde jeg funnet deg interessant. men når du er så gammel som du er, og holder deg på et slikt forum, for å si mange av de tinga du gjør... *rister på huet* du må ha det trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spekktator

Beklager. Jeg er ikke utdannet førskolelærer. Du får finne hjelp et annet sted :-)

"........................................."

Sånn svarer bare en som vet han har driti seg ut, liksom for å vri fokus vekk fra dette ubehagelige faktum. Veldig lett gjennomskuelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Sånn svarer bare en som vet han har driti seg ut, liksom for å vri fokus vekk fra dette ubehagelige faktum. Veldig lett gjennomskuelig.

Det var på hekta at jeg ikke dreit meg ut nå nettopp.

For mye pils tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...