Gå til innhold

Flørting på DOL


Gjest merkelige greier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    68

  • amber sun

    18

  • IngenLurerDenneGutten

    14

  • Goliath

    9

jeg tåler å si at jeg har tatt feil! det må jeg kunne i den jobben jeg har. hadde jeg ikke kunnet innsett mine egne feil, eller gjort noe med de når andre fortalte meg det, hadde jeg ikke vært det mennesket jeg er nå.

hvilket grunnlag har du for å dømme så mange som du gjør.

kan jeg bare spørre deg hva du oppnår ved å syte over alt og alle på den måten du gjør? er det en god følelse du opparbeider deg? føler du velbehag når du får sagt til noen at de tar feil? får du det godt av å få andre til å føle seg dårlige?

hadde du vært rundt min egen alder, hadde jeg funnet deg interessant. men når du er så gammel som du er, og holder deg på et slikt forum, for å si mange av de tinga du gjør... *rister på huet* du må ha det trist.

"kan jeg bare spørre deg hva du oppnår ved å syte over alt og alle på den måten du gjør"

Det er umulig å ta deg seriøst, når du presterer å snu ting på den måten. Det er den gjøken som startet denne tråden som syter over at ting ikke er som h*n vil ha det, og det jeg ler av. Det er rimelig åpenbart.

"du må ha det trist."

*LOL!* Din opphengthet i min person er like underholdende som den er totalt uinteressant.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn svarer bare en som vet han har driti seg ut, liksom for å vri fokus vekk fra dette ubehagelige faktum. Veldig lett gjennomskuelig.

Jada, utvilsomt.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Når man bruker 100 siste så er det ikke så lett å vite når avsporingen har skjedd og man skal holde seg unna.

Hvis de er så desperate så de må gjøre det hvor som helst kan de vel ta det et annet sted som egner seg mer?

Men det er enkelt å finne ut hvilke nick man bør holde seg unna.

Hvis du f.eks. ikke liker det jeg skriver, dropper du bare å klikke deg inn på mine innlegg når du er i "100 nyeste".

Veldig enkelt, i grunn.

Det her er for øvrig ikke et dol-problem. Men et Internet-problem. Endeløs babling skjer overalt i bredbåndverdenens salige kaos.

Sånn sett bør du kanskje vurdere å kaste pc-faen gjennom vinduet. Da sniker du deg enkelt unna flørtere, kverulanter og sulliker på et mer generelt plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

kjør på du!! jeg er kjempeenig i mye av det du sier nedover her!

når jeg leser det noen av de andre svarer, tar jeg av og til meg selv i å stå å dunke hodet i veggen. de har mer en nok med seg selv å passe på.

men en ting jeg ikke forstår deg i, er at du orker å svare når de svarer deg på den måten. når alt det jeg sier blir vrengt på, skriver jeg bare "orker ikke", for så å ikke lese et eventuelt svar som kommer tilbake. for nei, jeg orker ikke slikt syt, klag og mas!

jeg er ikke interessert i å kverulere og diskutere endeløs dritt. de får finne andre lekekompiser der. sånne vriompeiser, grinebitere, hissigpropper og kranglefanter gidder jeg ikke spandere tid på.

tipper at når de blir gamle, blir de bitter!

orker ikke hobby-kverulanter

Enig i det. Prozak er nesten morsom da, han skjønner jo f''' ikke meg at det er han som driter seg ut engang, ikke greier han gi seg heller. Skikkelig sykt menneske. Tydeligvis er det enkelte her inne som kun lever for å kverulere og det er jo synd da. Synd på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest merkelige greier

Men det er enkelt å finne ut hvilke nick man bør holde seg unna.

Hvis du f.eks. ikke liker det jeg skriver, dropper du bare å klikke deg inn på mine innlegg når du er i "100 nyeste".

Veldig enkelt, i grunn.

Det her er for øvrig ikke et dol-problem. Men et Internet-problem. Endeløs babling skjer overalt i bredbåndverdenens salige kaos.

Sånn sett bør du kanskje vurdere å kaste pc-faen gjennom vinduet. Da sniker du deg enkelt unna flørtere, kverulanter og sulliker på et mer generelt plan.

Du mener jeg skal sitte å pugge nick og notere meg bak hvilke det skjuler seg idioter. Nei, altså, jeg har bedre ting å gjøre en det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det. Prozak er nesten morsom da, han skjønner jo f''' ikke meg at det er han som driter seg ut engang, ikke greier han gi seg heller. Skikkelig sykt menneske. Tydeligvis er det enkelte her inne som kun lever for å kverulere og det er jo synd da. Synd på dem...

:)

irriterer meg at jeg klarer å bli provosert av ham. vanligvis hadde jeg vært likgyldig til slik snakk. greitt nok, jeg hører på hva andre har å si, men da må de kunne litt om å gi konstruktiv kritikk. ikke bøtte på sånn.

menmen...sikkert kjekt for ham. godt at vi som irriterer han kan bidra til underholdning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

:)

irriterer meg at jeg klarer å bli provosert av ham. vanligvis hadde jeg vært likgyldig til slik snakk. greitt nok, jeg hører på hva andre har å si, men da må de kunne litt om å gi konstruktiv kritikk. ikke bøtte på sånn.

menmen...sikkert kjekt for ham. godt at vi som irriterer han kan bidra til underholdning. ;)

Jeg blir overhodet ikke provosert av ham, han er jo bare alldeles latterlig og patetisk. Det komiske er jo at han tror han provoserer meg så veldig, og messer om og om igjen om dette. I tillegg så er han mester på pjatt og usakligheter, men alikevel prøver han å snu det til at det er den andre som er det.

Litt redd for at han faktisk ER så dum som han virker, og det er jo tragisk da.

Hvis han tror han har rett på noe så slipper han ikke dette uansett hvor full leggen hans er av bæsj liksom. Latterlig og paetisk.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir overhodet ikke provosert av ham, han er jo bare alldeles latterlig og patetisk. Det komiske er jo at han tror han provoserer meg så veldig, og messer om og om igjen om dette. I tillegg så er han mester på pjatt og usakligheter, men alikevel prøver han å snu det til at det er den andre som er det.

Litt redd for at han faktisk ER så dum som han virker, og det er jo tragisk da.

Hvis han tror han har rett på noe så slipper han ikke dette uansett hvor full leggen hans er av bæsj liksom. Latterlig og paetisk.

:)

Ingen bedring å spore ser jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener jeg skal sitte å pugge nick og notere meg bak hvilke det skjuler seg idioter. Nei, altså, jeg har bedre ting å gjøre en det.

"Nei, altså, jeg har bedre ting å gjøre en det."

Som å starte lange sytetråder om at folk ikke gjør som du vil, og at verden ikke passer deg? *Præ-hæ-hæh-hææh!* (Det stinker når du drar ut huet for å puste)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei, altså, jeg har bedre ting å gjøre en det."

Som å starte lange sytetråder om at folk ikke gjør som du vil, og at verden ikke passer deg? *Præ-hæ-hæh-hææh!* (Det stinker når du drar ut huet for å puste)

"........................................"

Det er fint om du forsøker å avgrense effekten av analfikseringen din, spesielt i tråder som jo ikke har med anus å gjøre.

For øvrig oppfordres du (som så mange ganger før) til å føre et mer dannet språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fint om du forsøker å avgrense effekten av analfikseringen din, spesielt i tråder som jo ikke har med anus å gjøre.

For øvrig oppfordres du (som så mange ganger før) til å føre et mer dannet språk.

*Gjesp*

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Det er fint om du forsøker å avgrense effekten av analfikseringen din, spesielt i tråder som jo ikke har med anus å gjøre.

For øvrig oppfordres du (som så mange ganger før) til å føre et mer dannet språk.

Det der var _ikke_ pent sagt. Jeg liker Prozaks analskriverier:-7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Det lukter litt av dette.

Kan det være metan og hydrogensulfid?

Konsentrasjon

av H2S i ppm Symptomer

0,0005-0,15 Laveste nivå der en kjenner lukt

5- Begynnende øyeirritasjon

20- Økende øyeirritasjon

Irritasjon av luftveier

Begynnende allmennsymptomer:

trøtthet, hodepine, kvalme, svimmelhet, psykiske symptomer

50- Alvorlig øyeskade

Økende generelle symptomer

100- Svekket, etter hvert lammet luktesans

Gjentatte eksponeringer kan gi varige skader av hjernen.

200- Fare for lungeødem (vann i lungene). Kan bli livsfarlig.

300- Livsfare, lungeødem

500- Først økt, så nedsatt pustefrekvens. Etter hvert lammelse av pusten, og død.

> 1000 Øyeblikkelig besvimelse. Død etter kort tid på grunn av lammelse av pusten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Jepp. Skal prøvelage geleen idag, og servere til et par prøvekaniner imorgen ;)

*s*

(og nå drar vi ut tråden igjen, hehe)

Føler du deg ikke rimelig patetisk når du må bruke et medisinsk forum for å kommunisere med folk? Har du ikke venner eller? Folk du kan snakke med ansikt til ansikt, over telefonen, i det minste på MSN eller liknende? Tragisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...