Gå til innhold

ahhhh....da var det helg. Opp med hånden de som har tatt helgevasken!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

2

• Maggi

2

• morsan

1

• kati

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

fei1365380229

Jeg har vasket badene og støvsuget og ryddet overetasjen og stue og kjøkken. Mannen skal vaske gulvene når han kommer hjem og så får det holde med det tror jeg.

I kveld blir det gullrekka, biff og rødvin :o)

Nå ble jeg misunnelig.

Jeg har snudd sittedelen på vogna slik at den er klar til å ta i mot en ny liten baby. Så har jeg vasket av litt støv på vogna, lagt på laken i bagen, og lagt oppi voksiposen. Handlenettet som var ødelagt har jeg kastet og satt på nytt.

Så har jeg hengt opp 1 klesvask og satt på en til.

Jeg har tatt og ut satt inn i oppvaskmaskinen. Tatt ut søppel. Hentet posten (laaaang tur for meg for tiden).

Kastet endel "kunst" som ungene har strødd rundt omkring.

Og that's it. Snart skal jeg sette i gang med å lage taco til min kjære kommer hjem med prinsessene.

Gleder meg vilt til å få kroppen min tilbake, og få litt overskudd igjen.

Annonse

Ja:) Her er det rent over alt:)

Tatt fri fra jobb idag, gutta skulle til pappa`n i helga, så han henta i barnehagen. Dro hjem og tok hele huset! Alle 3 soverommene, bad, stue og kjøkken:) Nå skal jeg nyyyte helga! God helg!

Jeg har ikke noe som heter helgevask lenger. Holder det rent hele tiden med Eidsvoll miljøprodukter.

Ah! Endelig noen som har skjønt det!;-)

Er det ikke lettvint, ja!? Men noen skal absolutt ha på såpe (ZALO eller grønnsåpe). Du gjør vel ikke det!? *ser strengt på deg, nå!*

(Er nemlig forhandler...)

Gjest snart gjort

Ah! Endelig noen som har skjønt det!;-)

Er det ikke lettvint, ja!? Men noen skal absolutt ha på såpe (ZALO eller grønnsåpe). Du gjør vel ikke det!? *ser strengt på deg, nå!*

(Er nemlig forhandler...)

Bruker ikke noe såpe på gulv og vasker.

Annonse

Jeg kan ikke rekke opp hånden, og jeg vet ikke om det blir så mye vasking i helgen heller.

Det hørtes utrolig deilig ut med nyvasket, skinnende hus, solskinn og teaterbilletter! Håper dere får en fin helg!

Mvh

Jeg kan ikke rekke opp handa nei,men min kjære snille sambo kan rekke opp begge hender i dag!

Hold deg/dere fast her er liste over alt han har gjort i dag:Vasket gulv,ryddet,lagt sammen klær,vasket vindu og kjøpt roser til kjøkken og stue.

Har jeg verdens flinkeste mann?

Gjest mirakel*2?

Jeg kan ikke rekke opp handa nei,men min kjære snille sambo kan rekke opp begge hender i dag!

Hold deg/dere fast her er liste over alt han har gjort i dag:Vasket gulv,ryddet,lagt sammen klær,vasket vindu og kjøpt roser til kjøkken og stue.

Har jeg verdens flinkeste mann?

for en skrøne du kommer med, slike menn finnes ikke;)

for en skrøne du kommer med, slike menn finnes ikke;)

Nei det er ikke til å tro,men det er faktisk sant og han bruker ofte å ta helgavasken uten å bli bedt om det.

Jeg har jobbet i dag å jeg skal si deg at det var deilig å komme hjem.

Du får tro hva du vil.

Gjest mirakel*2?

Nei det er ikke til å tro,men det er faktisk sant og han bruker ofte å ta helgavasken uten å bli bedt om det.

Jeg har jobbet i dag å jeg skal si deg at det var deilig å komme hjem.

Du får tro hva du vil.

jeg tror deg:) Bare tullet litt

HULK HULK jeg er misunnelig!!!! Du har virkelig skutt gullfuglen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...