Gå til innhold

Bok med barnsanger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den store barnesangboka har med det meste, også sanger jeg aldri tenker på å synge med barna. (Ka e det som æ drømme om - Kjærlighetsvisa...). Jeg bruker den som oppslagsbok, men den er så svær at den aldri blir med på sengekanten eller i sofaen.

Jeg velger sangbøkene der jeg finner de sangene jeg liker, og det mener jeg må være det viktigste kriteriet! De første jeg kjøpte var de to, små blå som jeg aldri husker navnet på, for som lita hadde jeg en LP med sanger derfra. Margrete Munthes sanger er viktige for meg, så den har jeg. Song for meg og deg, Odd Nordstogas samling er en av de vi bruker mest, masse herlige sanger. Og Godnattsangene mine, i den serien med masse fine sanger og dikt og små fortellinger, i fargerike bøker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201534-bok-med-barnsanger/#findComment-1434056
Del på andre sider

Jeg synes den beste er: Den Store Barnesangboken

Den har massevis av sanger, noter og besifring.

Sangene er alt fra Lisa gikk til skolen til Internasjonalen osv.

Tror pris er ca. 300,-

Takk for tips! Skal ønske oss den til jul. :) Han får overleve mammas hjemmesnekra "dyrene i Afrika" så lenge.. hehe..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201534-bok-med-barnsanger/#findComment-1434093
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...