Tova2 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hei Jeg begynte på cipralex pga depresjon, angst,energiløs, trett m.m. Merket stor forskjell etter kort tid. Fikk overskudd også, men nå,(etter 2,5 mnd),har jeg ikke så mye overskudd. Hadde for en uke siden kraftig hodepine, kvalme til forskjellige tider på døgnet, men dette kan skyldes PMS, for jeg har blitt bedre. Hodepinen er ikke helt borte, ofte sitter den i venstre bakhode/topp og bak venstre øye (skal på sykehus for å sjekkes ut i forb med grønn stær/endring i nervebane i øyet). Er tung i hodet og trøtt, stikking i hodet. Har ikke merket noen store bivirkninger av cipralex i forhold til andre antideppressiva. har takket disse tabl. tort sette meg på skolebenken! Jeg er ikke usikker og takler hverdagen sammen med mange studenter helt enestående. Etter at jeg fikk lesebriller pga. leseproblemer (samsynsproblemer), har jeg merket at jeg har store problemer med å konsentrere meg om det jeg skal lese. Problemer med å huske/konsentrere meg om det foreleser sier. Konsentrasjon og hukommelse har jeg vært plaget med i mange år. Kommer liksom ikke over det, og nå er overskuddet mitt borte også. Blir fort sliten i hodet mitt. Hva kommer dette av? Hilsen Tova2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201583-cipralex-mm-konsentrasjon-og-hukommelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.