Tova2 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hei Jeg glemte å si at jeg har etter bruk av cipralex fått større problemer med urinlekkasje, og bruker Detrusitol SR for disse problemene. Jeg har født to barn og er 43 år. Jeg har stått på venteliste for å komme til psykolog, men det tar sin tid. Jeg mener at medisinering uten samtale om problemene blir det samme som å feie problemene under matta. Jeg har bestandig vært sjenert og dårlig selvbilde. Ble ikke bedre etter mange års mobbing/utfrysning på arbeidsplassen. Så føler jeg at jeg liksom ikke blir helt voksen. kanskje pga at jeg er usikker. Skulle gjerne vært hos samtale med psykiater, tror det ville vært bedre enn psykolog. men det er et problem å komme til en slik spesialist i det hele tatt. Hilsen Tova2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201586-cipralex-mmkonsentrasjon-flere-opplysninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.