Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag har lillebror på 9 mnd bæsjet på potte første gang.

Jeg hadde ikke noe behov for at han skulle lære seg dette så tidlig, men vi har sltt vanvittig med hard avføring og poden strever voldsomt med å få det ut. Og saken blir jo ikke bedre av at han sitter på rompa hele tiden (han går ikke enda), da blir det jo dønn umulig å få ut....:-(

Fikk et tips om å prøve å sette han på potta for at han skulle få tyngdekrafta til hjelp. Første gang på potta stråla han som ei sol og tenkte vel noe sånt som at dette var en ny og kul stol... men i dag pressa han som bare det, og det ble resultat i potta gitt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201612-%C3%A5-b%C3%A6sje-p%C3%A5-potte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare han ikke går rundt og viser "resultatet" til gjestene, det gjorde en liten tass der jeg var. Jeg måtte jo skryte av det på grunn av pottetreninga. Og så fikk vi sjokoladekake :-)

Oisann!!! Neida, denne karen går ikke, så han får ikke anledning til akkurat det... heldigvis....

Jeg begynte med pottetrening da elstemann var 8 månder, og da han var 17 mnd var han bleiefri. Lillebror derimot var overhodet ikke interessert i potten og gikk med bleier helt til han var nesten 3, dvs han sluttet å gå med bleier da han var 2, men ba om å få på når han skulle bæsje :o)

Alle er forskjellig, men det er verdt å prøve.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...