Gå til innhold

lekegrind - igjen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bare nysgjerrig

Jeg mener ikke å støte noen nå, men jeg trodde faktisk lekegrinder var litt "ut" jeg... I forhold til moderne pedagogikk.. Jeg har ikke barn, så jeg ønsker ikke å dømme noen, bare undrer meg litt..., om jeg ville hatt det til mine barn. I hvilken aldersgruppe bruker dere slik grind? Og når?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201742-lekegrind-igjen/#findComment-1435996
Del på andre sider

Jeg mener ikke å støte noen nå, men jeg trodde faktisk lekegrinder var litt "ut" jeg... I forhold til moderne pedagogikk.. Jeg har ikke barn, så jeg ønsker ikke å dømme noen, bare undrer meg litt..., om jeg ville hatt det til mine barn. I hvilken aldersgruppe bruker dere slik grind? Og når?

Jeg har en halvtåring som krabber OVERALT, reiser seg til alt av møbler hele tida, og derfor er jeg nødt til å ha henne i lekegrind når jeg skal tisse, sette på klesvask, hente posten, gå ut med søpla osv. Har henne oppi der litt ellers også mens jeg sitter ved siden av, sånn at hun ikke bare skal være der når jeg går avgårde.

Så her er det bare for sikkerhetens skyld. Også har det blitt sånn at det er lettvint å slenge alt av leker oppi der når hun har lagt seg da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201742-lekegrind-igjen/#findComment-1436003
Del på andre sider

Gjest hunder og andre dyr

Vi bruker den når vi har besøk av hund, vi har flere hunder i familien og bekjentskapskretsen, og ønsker absolutt at barna skal lære å omgås og bli glad i hund, men det kan være greit å legge fra seg babyen et hundesikkert sted innimellom. Vil aldri stole 100% på et dyr, uansett hvor snille og oppdragne de er.

Andre har kanskje "gærne" kusiner og fettere på besøk, da er det også greit.

Eller hvis man bor i hus over mange plan. Har man flere barn i huset kan man ikke stole helt på at trappegrinder alltid er lukket, det kan være venner på besøk som ikkek forstår hvor fort en liten pjokk kan krabbe utfor trappen osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201742-lekegrind-igjen/#findComment-1436094
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...