Gå til innhold

Og nå har det skjedd!!!!!

Anbefalte innlegg

VI HAR FÅTT EN

LILLEBROR!!!!!

Og vi er så glade så glade

og vi skal reise om 2-3uker

og storesøster har allerede begynt å lage album av bildet som jeg skrev ut til henne!

Å at det går an å være så heldige!

Det er sjølsagt verdens skjønneste lille tass - og han er 5 år! og vi bare svever!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201792-og-n%C3%A5-har-det-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• colobris

4

• snø

1

• hypathia

1

• kristin691365380881

1

Åhhh, så kjekt colobris!! Nå fikk jeg gåsehud både her og der :-))))

Deilig å se at det kan gå så fort!!! Snakket med B.Ø hos AF i dag, og jeg spurte om de så noen trender med hensyn til hvem det gikk fort for, og da sa hun at de så det gikk fort for dem som var godkjent for eldre barn - og da tenkte jeg på deg, og at telefonen deres sikkert ikke var langt borte :-D

Deilig!!!!

Gratulerer så mye med en stor Prins! Jeg har en 5-åring hjemme selv - de er deilige ;o)

Beste hilsen fra

Annonse

Annonse

snart trebarnsmamma

ÅÅÅH! Det var herlig! Gratulerer så masse! Ønsker dere alt det beste videre!

Så fantastisk!

Gratulerer med en sønn, og GOD HENTEREISE til Colombia. Dere har noe helt spesielt i vente!

Vi venter spent på å høre noe fra Medellin, selv om vi nok må belage oss på lang venting ennå.

Så gøy med dere!

Hilsen

Hurra!!!!!!! Så fantastisk colobris. Tildelingen kom jo superfort og jeg er så glad på deres vegne:-)

Super alder i forhold til storesøster også. Tipper hun er stolt:-)

Så da ble det vel ikke så mange glosene du rakk å lære deg likevel da? Men kanskje du omsider kan få prøvd ut nytteverdien av de tusen lister, hi hi....

Gratulasjonsklemmer i fleng!! Og gjett hvem som vil se bilde da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...