Gå til innhold

Og nå har det skjedd!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig kjekt, da! Gratulerer så masse! Og tipper det er en gutt i Colombia som er superspent! Håper forberedelsene går lett og fort (bra du har lister!) og god tur når dagen kommer!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• colobris

4

• snø

1

• hypathia

1

• kristin691365380881

1

Skrevet

Gratulerer med prinsen. Lykke til og kos dere med å forberede turen

Skrevet

Til lykke med gutten, kos dere med de siste forberedelsene, og med turen til Colombia.

Skrevet

Hurra!!!!!!! Så fantastisk colobris. Tildelingen kom jo superfort og jeg er så glad på deres vegne:-)

Super alder i forhold til storesøster også. Tipper hun er stolt:-)

Så da ble det vel ikke så mange glosene du rakk å lære deg likevel da? Men kanskje du omsider kan få prøvd ut nytteverdien av de tusen lister, hi hi....

Gratulasjonsklemmer i fleng!! Og gjett hvem som vil se bilde da...

Tusen takk, Grot!

Gjett hvem som vil vise fram bilder, da?!!!!

Det ble ikke mye gloser nei - vi får bruke lotto'n! Og veldig glad for alle listene akkurat nå - det er helt sikkert!

carla1365380461
Skrevet

Gratulerer så mye, colobris!! Tenkt en skjønnas på 5, det var ikke verst!! Riktig god tur til Colombia!!

Klem fra

Skrevet

Så fantastisk!!!!! Gratulerer masse!! Kan tenke meg at han er kjempespent han også, deres sønn. Kanskje vi treffes vi da, om dere skal innom i Bogota på veien....?

Stor klem

Skrevet

Gratulerer masse! og så flott at dere kan reise så raskt! (vi har jo også fått tildeling- fra Thailand, men må vente 6-9 mnd før vi får hente....)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ så heldig dere er ;)))))

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE

Skrevet

JAAAAAAA!!!! Gratulerer!!!! Jeg så han nå og gud så nydelig!!! Herregud for en følelse. Nå skjer det mye rundt oss

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten. Så bra at dere får reise og hente ham snart. Riktig god tur. :o)

Hilsen

valmue1365380326
Skrevet

Åhhh som jeg fryser på hele kroppen - GRATULERER!!!!!! Lykke lykke til på reisen - og med forberedelsene nå :)

Skrevet

Gratulerer med lillebror!!!

Og god tur til vakre Colombia :-)

Mvh

Skrevet

GRATULERER med lillebror..Hårene reiser seg og jeg husker tilbake til dagen vi fikk tildeling..

God tuuuuuur...

Skrevet

Gratulerer så mye med store lillebror, og lykke til med de siste forberedelsene.

Skrevet

Gratulerer SÅÅÅ mye med lillebror!!! Kos dere med de siste forberedelsene, og lykke til på Livets Reise... :o)

Klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...