setesdal Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gratulere så uendelig mye med gullgutten.god tur. klem fra 0 Siter
caline Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gratulerer så mye!! Dere har en deilig tid i vente! Lykke til! Hilsen en annen cali-fan 0 Siter
Gjest vaks Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 GRATULERER SÅ MYE MED LILLEBROR!!!!! Ønsker dere en god reise til Colombia! Mvh 0 Siter
colobris Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Vi er i full gang med reiseforberedelser - om enn noe ustrukturerte ennå.... Nattesøvn har det vært så som så med etter Telefonen. Bildene ligger godt under hodeputa - og da kan jeg jo ikke sove; må utstanselig ta noen små kikk på skjønnassen vår! Var og titta på gutteklær i dag og det var helt snålt! Gikk rundt og smågliste for meg sjøl! Fantastisk opplevelse! 0 Siter
marikåpa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Så koselig å høre. Får håpe de neste 2-3 ukene fremover går kjempefort da. Kan nesten ikke vente til det blir vår tur, men jeg får nøye meg med å glede meg på andres vegne foreløpig. 0 Siter
Gjest også ventende Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Gratulerer! Tenk 5 år! Det er en herlig alder! Måtte dere forresten ha en særlig bakgrunn med henblikk på utdanning med barn el.l for å få lov å adoptere et så stort barn? Bare lurer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.