Gå til innhold

Betennelse i neseåpningen

Anbefalte innlegg

Gjest trivesikkenå

Dette har jeg aldri sett før.

Han ble rød og nå er hele åpningen hovnet opp.Begynte for to eller tre dager siden.

Jeg har smurt på fucidin salve morgen og kveld, men det ser ikke ut som det hjelper.

I kveld skremmer jeg meg selv med tanker om hva som skjedde med faren til en kamerat; Han fikk betennelse i øyet, som forverret seg raskt. Han holdt på å stryke med, mistet øyet og måtte ha ulike operasjoner i ansiktet. Det var en aggressiv bakterie.

Tenker jo alltid at det ikke skjer oss...

Huff....!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201795-betennelse-i-nese%C3%A5pningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet heller ikke hva dette kan være, men jeg ville ha gått til legen så fort som mulig for å få sjekket det opp. Bedre det, enn at du skal gå og lage deg tanker og skremme deg selv. Kan det være en kvise av noe slag, eller en fettkul?

Jeg har en 6-åring som snart er bra av brennkopper, han har hatt dem inni begge neseborene også! Det var ikke noe særlig.

Jeg hadde igjen litt Fucidin fra før en gang, men legen sa jeg ikke skulle bruke denne lenger, fordi endel bakterier hadde blitt resistente mot innholdsstoffene i den kremen. Han sa derfor at vi skulle kjøpe Brulidine (reseptfritt på apoteket).

Jeg ville gått en tur til legen om jeg var deg.

Lykke til!

Gjest den samme

Jeg vet heller ikke hva dette kan være, men jeg ville ha gått til legen så fort som mulig for å få sjekket det opp. Bedre det, enn at du skal gå og lage deg tanker og skremme deg selv. Kan det være en kvise av noe slag, eller en fettkul?

Jeg har en 6-åring som snart er bra av brennkopper, han har hatt dem inni begge neseborene også! Det var ikke noe særlig.

Jeg hadde igjen litt Fucidin fra før en gang, men legen sa jeg ikke skulle bruke denne lenger, fordi endel bakterier hadde blitt resistente mot innholdsstoffene i den kremen. Han sa derfor at vi skulle kjøpe Brulidine (reseptfritt på apoteket).

Jeg ville gått en tur til legen om jeg var deg.

Lykke til!

Takk skal du ha for svar.

Vi gikk heldigvis til lege. Skulle fortsette å smøre fucidin på og så fikk han en tablettkur.

Rense med pyricept også før ta på salve.

Takk skal du ha for svar.

Vi gikk heldigvis til lege. Skulle fortsette å smøre fucidin på og så fikk han en tablettkur.

Rense med pyricept også før ta på salve.

Bare hyggelig, håper det snart går over!

Vi renset også (med Klorhexidin, litt sterkere enn Pyrisept) før vi tok på Brulidine-kremen.

Det er ganske ekkelt når de små plutselig får sånne uvante "utvekster".

Gjest den samme

Bare hyggelig, håper det snart går over!

Vi renset også (med Klorhexidin, litt sterkere enn Pyrisept) før vi tok på Brulidine-kremen.

Det er ganske ekkelt når de små plutselig får sånne uvante "utvekster".

Må visst til legen med nestemann også...Han har fått en betennelse rett under øyet....Huffa...Er ikke så glad i å gå til lege jeg...

Annonse

Må visst til legen med nestemann også...Han har fått en betennelse rett under øyet....Huffa...Er ikke så glad i å gå til lege jeg...

Å, kanskje det er noe som er smittsomt?

Jeg og begge ungene har nettopp hatt øyekatarr også, gubben slapp unna.

Det var skikkelig ubehagelige greier, men det var heldigvis over i løpet av noen få dager.

Nå får vi håpe at både vi og dere snart er ferdige for en stund! :-)

Gjest den samme

Å, kanskje det er noe som er smittsomt?

Jeg og begge ungene har nettopp hatt øyekatarr også, gubben slapp unna.

Det var skikkelig ubehagelige greier, men det var heldigvis over i løpet av noen få dager.

Nå får vi håpe at både vi og dere snart er ferdige for en stund! :-)

Mon tro hva de gjorde i gamle dager....før antibiotikaen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...