favn Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har tenkt å starte opp igjen med styrketrening/kondis. Tidligere hadde jeg opptil flere gode, selvkomponerte programmer bla basert på mange gode råd i forumet, men også vha relevante treningslenker. Jeg trenger disse treningslenkene igjen, men har ikke sjans å huske hva nettstedene heter. Har du noen gode nettsteder å bistå med - fortrinnsvis var det utenlandske (eng./am.) jeg brukte sist, men norske er også ok. Og ja, jeg har gjort noen søk uten å finne DEM. På forhånd veldig kjempemye tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Der fant jeg gud bedre meg den beste selv: http://www.exrx.net/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Si ifra om du får eller finner noen Pilates-lenker med bilder og forklaringer. Har ikke noe å si om det er engelsk. Leter etter det men finner bare lenker til treningssentre og bedrifter som selger treningsapparater 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Her tenker jeg: www.trim.no www.iform.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest til deg Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 fitnessonline.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Si ifra om du får eller finner noen Pilates-lenker med bilder og forklaringer. Har ikke noe å si om det er engelsk. Leter etter det men finner bare lenker til treningssentre og bedrifter som selger treningsapparater Pilates, er det sånn yoga-trening? Jeg er mer hardcore: Litt løp, mye styrke og mye step. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Her tenker jeg: www.trim.no www.iform.no Ok, takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 fitnessonline.no Takk for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Pilates, er det sånn yoga-trening? Jeg er mer hardcore: Litt løp, mye styrke og mye step. Kan ikke kjøre hardcore trening pga revmatisme. Har hørt mye bra om Pilates fra andre revmatikere. Men jeg har ikke tid til å delta i flere organiserte opplegg så jeg er ute etter noe jeg kan gjøre hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Pilates, er det sånn yoga-trening? Jeg er mer hardcore: Litt løp, mye styrke og mye step. Det er en treningsform som ble grunnlagt av Pontius Pilatus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Si ifra om du får eller finner noen Pilates-lenker med bilder og forklaringer. Har ikke noe å si om det er engelsk. Leter etter det men finner bare lenker til treningssentre og bedrifter som selger treningsapparater Pilates er det viktig at man gjør riktig, så du bør ha en DVD med instruksjoner. Det er lettere å se på video enn stillbilder hvordan øvelsene skal gjøres riktig. Power of Pilates og andre dvd-er koster normalt bare 179 kr. Bl.a. finner du den og flere andre på www.bokkilden.no :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Kan ikke kjøre hardcore trening pga revmatisme. Har hørt mye bra om Pilates fra andre revmatikere. Men jeg har ikke tid til å delta i flere organiserte opplegg så jeg er ute etter noe jeg kan gjøre hjemme. Ok, skal legge lenke til deg hvis jeg kommer over noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er en treningsform som ble grunnlagt av Pontius Pilatus. Nyttig informasjon! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Pilates er det viktig at man gjør riktig, så du bør ha en DVD med instruksjoner. Det er lettere å se på video enn stillbilder hvordan øvelsene skal gjøres riktig. Power of Pilates og andre dvd-er koster normalt bare 179 kr. Bl.a. finner du den og flere andre på www.bokkilden.no :-) OK- takk skal du ha. Ser ut som jeg får investere i en DVD-spiller allikevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 OK- takk skal du ha. Ser ut som jeg får investere i en DVD-spiller allikevel. En dvd-spiller (enten på pc-en eller til tv) er veldig kjekt å ha til andre ting også da. Og man får jo billige dvd-spiller for en slikk og ingenting nå (fra 250 kr på Elkjøp). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 En dvd-spiller (enten på pc-en eller til tv) er veldig kjekt å ha til andre ting også da. Og man får jo billige dvd-spiller for en slikk og ingenting nå (fra 250 kr på Elkjøp). Ja jeg har registert det. Tror nok ikke det blir Elkjøp, men jeg skal nok finne en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja jeg har registert det. Tror nok ikke det blir Elkjøp, men jeg skal nok finne en. Nei, Elkjøp var mer et eksempel på hva prisene kan ligge på (de har greie nettsider). Men jeg styrer som regel unna når jeg kan... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nei, Elkjøp var mer et eksempel på hva prisene kan ligge på (de har greie nettsider). Men jeg styrer som regel unna når jeg kan... :-) Ja jeg styrer unna Ekjøp. Elendig service. Handler heller på Obs dersom jeg skal ha noe billig. I Trondheim er de veldig bra på elektrisk og radio/tv m.m. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.