Gå til innhold

Treningslenker


favn

Anbefalte innlegg

Har tenkt å starte opp igjen med styrketrening/kondis.

Tidligere hadde jeg opptil flere gode, selvkomponerte programmer bla basert på mange gode råd i forumet, men også vha relevante treningslenker.

Jeg trenger disse treningslenkene igjen, men har ikke sjans å huske hva nettstedene heter.

Har du noen gode nettsteder å bistå med - fortrinnsvis var det utenlandske (eng./am.) jeg brukte sist, men norske er også ok. Og ja, jeg har gjort noen søk uten å finne DEM.

På forhånd veldig kjempemye tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si ifra om du får eller finner noen Pilates-lenker med bilder og forklaringer. Har ikke noe å si om det er engelsk. Leter etter det men finner bare lenker til treningssentre og bedrifter som selger treningsapparater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra om du får eller finner noen Pilates-lenker med bilder og forklaringer. Har ikke noe å si om det er engelsk. Leter etter det men finner bare lenker til treningssentre og bedrifter som selger treningsapparater

Pilates, er det sånn yoga-trening?

Jeg er mer hardcore: Litt løp, mye styrke og mye step.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pilates, er det sånn yoga-trening?

Jeg er mer hardcore: Litt løp, mye styrke og mye step.

Kan ikke kjøre hardcore trening pga revmatisme. Har hørt mye bra om Pilates fra andre revmatikere. Men jeg har ikke tid til å delta i flere organiserte opplegg så jeg er ute etter noe jeg kan gjøre hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilates, er det sånn yoga-trening?

Jeg er mer hardcore: Litt løp, mye styrke og mye step.

Det er en treningsform som ble grunnlagt av Pontius Pilatus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra om du får eller finner noen Pilates-lenker med bilder og forklaringer. Har ikke noe å si om det er engelsk. Leter etter det men finner bare lenker til treningssentre og bedrifter som selger treningsapparater

Pilates er det viktig at man gjør riktig, så du bør ha en DVD med instruksjoner. Det er lettere å se på video enn stillbilder hvordan øvelsene skal gjøres riktig.

Power of Pilates og andre dvd-er koster normalt bare 179 kr. Bl.a. finner du den og flere andre på www.bokkilden.no :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke kjøre hardcore trening pga revmatisme. Har hørt mye bra om Pilates fra andre revmatikere. Men jeg har ikke tid til å delta i flere organiserte opplegg så jeg er ute etter noe jeg kan gjøre hjemme.

Ok, skal legge lenke til deg hvis jeg kommer over noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pilates er det viktig at man gjør riktig, så du bør ha en DVD med instruksjoner. Det er lettere å se på video enn stillbilder hvordan øvelsene skal gjøres riktig.

Power of Pilates og andre dvd-er koster normalt bare 179 kr. Bl.a. finner du den og flere andre på www.bokkilden.no :-)

OK- takk skal du ha. Ser ut som jeg får investere i en DVD-spiller allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK- takk skal du ha. Ser ut som jeg får investere i en DVD-spiller allikevel.

En dvd-spiller (enten på pc-en eller til tv) er veldig kjekt å ha til andre ting også da. Og man får jo billige dvd-spiller for en slikk og ingenting nå (fra 250 kr på Elkjøp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dvd-spiller (enten på pc-en eller til tv) er veldig kjekt å ha til andre ting også da. Og man får jo billige dvd-spiller for en slikk og ingenting nå (fra 250 kr på Elkjøp).

Ja jeg har registert det. Tror nok ikke det blir Elkjøp, men jeg skal nok finne en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har registert det. Tror nok ikke det blir Elkjøp, men jeg skal nok finne en.

Nei, Elkjøp var mer et eksempel på hva prisene kan ligge på (de har greie nettsider). Men jeg styrer som regel unna når jeg kan... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Elkjøp var mer et eksempel på hva prisene kan ligge på (de har greie nettsider). Men jeg styrer som regel unna når jeg kan... :-)

Ja jeg styrer unna Ekjøp. Elendig service. Handler heller på Obs dersom jeg skal ha noe billig. I Trondheim er de veldig bra på elektrisk og radio/tv m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...