Gå til innhold

Må man ha pose i vognbagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk en i januar. Hun lå på skinnfelle, over hadde hun dyne og et ullpledd. Hun sov ute og var aldri kald. Hadde på vanlige klær og en dress utenpå under. Hun sov inne når det var mer enn -4,5.

Ungene våre har sovet ute i kuldegrader helt ned til -15 i Voksipose! (Godt kledt, stått i ly av en vegg, og blitt passet godtpå underveis. De ville nemlig ikke sove inne i senga, og da ble det litt problematisk når kulda kom. Derfor prøvde vi å la dem sove ute, og det gikk så fint, at!)

Ville absolutt anbefalt pose av et eller annet slag, jeg, ja!

Ungene våre har sovet ute i kuldegrader helt ned til -15 i Voksipose! (Godt kledt, stått i ly av en vegg, og blitt passet godtpå underveis. De ville nemlig ikke sove inne i senga, og da ble det litt problematisk når kulda kom. Derfor prøvde vi å la dem sove ute, og det gikk så fint, at!)

Ville absolutt anbefalt pose av et eller annet slag, jeg, ja!

Kom litt feil, det innlegget mitt til "trenger ikke"!

Annonse

Da må du ha en skikkelig dyne! Kunstfiber til 149,- fra Jysk vil overhode ikke holde...

Men kjøper du en skikkelig ulldyne eller dundyne så blir det nok bra. Men da er kanskje spørsmålet om det er like billig å kjøpe en vognpose? Det er utrolig praktisk da! Vi hadde voksipose til eldstemann og dunpose til lillemor og følte at det varmet bedre enn dyne som jo kan glippe på sidene.

Selvfølgelig trenger du ikke pose i vognen.

Jeg har aldri brukt det. Hadde lammeskinn og liten dundyne. I tillegg hadde jeg hjemmestrikket ullpledd under dyna, og på ekstra kalde dager hadde jeg teppe oppå.

Det er bedre med mange lag, da kan du bare brette av ettersom du er ute, i butikk på cafe eller t-banen.

Jeg ser altfor mange som bruker pose som glemmer å kle av når de er inne i en butikk. Det er ikke bra for babyen å være for varm heller.

Uansett hva du velger blir det sikkert bra, og babyen vil nok ikke fryse.

lykke til

Det går sikkert bra, men jeg ville i tillegg ha et tynt ullteppe under dyna. Jeg syns pose var helt supert, lettvint og ikke minst godt og varmt uten å måtte le tykt på babyen hver gang vi skulle ut.

Pose er hvertfall godt når det nærmer seg vinter, så er det godt for babyen og.. dyne kan bli litt kaldt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...