Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Poden er nå andreklassing, men er liten og spinkel (118 cm / 20 kg). Han bruker fremdeles sekken fra i fjor (den knalloransje som fjorårets førsteklassinger fikk her i Trondheim). Jeg synes ikke den sitter så godt på ham lengre og har lyst på en ny. Men hva?! Jeg har sett på flere tester, men har inntrykk av at Bergans OX (?) ikke er så god for de som er spinkle? Noen som har Fjellsport sin? Har den nå brystreim? Tidligere manglet den. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ta'n med deg på butikken og prøv! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Ta'n med deg på butikken og prøv! Blæh. Bytur med de to der? Å trave fra butikk til butikk før vi kaaaanskje finner noe som passer? *Sukker tungt* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Blæh. Bytur med de to der? Å trave fra butikk til butikk før vi kaaaanskje finner noe som passer? *Sukker tungt* Obs Sport har Bergans sekkene billigere enn noen andre. Hvis du drar på CitySyd, så har du Intersport i 1.etg (kanskje de fører Fjellsport?), og G-Sport rett ute på p-plassen. Det er _aldri_ fristende å ha med seg unger på shopping ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Obs Sport har Bergans sekkene billigere enn noen andre. Hvis du drar på CitySyd, så har du Intersport i 1.etg (kanskje de fører Fjellsport?), og G-Sport rett ute på p-plassen. Det er _aldri_ fristende å ha med seg unger på shopping ;o) Døh - jeg kjører fremdeles ikke bil assa! City Syd og det området der er _utelukket_. *Vrang* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Lillemann har Bergans sekk og den sitter kjempefint på ryggen hans. Han er ikke veldig spinkel, men heller ikke særlig stor for alderen. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Poden har Beckmann og den sitter godt. Han er 122 cm og veier ca. 23 kg. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 http://www.beckmann.no/default.html 0 Siter
Gjest GA Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Guttungen min som er 114,5 cm og 18,5 kg, har sekk fra Troll. Den sitter ok på hans rygg. Har brystreim og reim rundt livet. Tror du bør ta med ungen i butikken og prøve, evt ta med en hjem med byttelapp. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Guttungen min som er 114,5 cm og 18,5 kg, har sekk fra Troll. Den sitter ok på hans rygg. Har brystreim og reim rundt livet. Tror du bør ta med ungen i butikken og prøve, evt ta med en hjem med byttelapp. Hvor selges den? Pris? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hvor selges den? Pris? Vi kjøpte den i en sånn veske- og ryggsekk- og koffertbutikk. Den kosta vel 399,- eller deromkring. Samme pris på de fleste merker tror jeg, kikka litt i sommer. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=71696 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Vi kjøpte den i en sånn veske- og ryggsekk- og koffertbutikk. Den kosta vel 399,- eller deromkring. Samme pris på de fleste merker tror jeg, kikka litt i sommer. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=71696 Tuuuusen takk for lenke! Skal stikke innom et sted og se om jeg finner den i ettermiddag. Tror egentlig det meste er bedre enn den han har - synd, ettersom det er den alle førsteklassinger her får. Mener å ha lest at den fikk nærmest slakt i en test en gang... 0 Siter
monass Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Storesøster er ei spinkel andreklassejente som bruker Troll. Den sitter veldig bra, og ble dessuten testvinner i 2003 og i år (om jeg ikke tar helt leif..) Kan iallefall anbefale Troll! 0 Siter
org Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Vår lille, spinkle 3. klassing har ennå sin Bergans 18 liters. Super sekk! Men vi merker nå at han må ha ny sekk til neste år. Ikke pga at han har vokst ut av sekken, men han skal jo ha plass til bøkene sine også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Storesøster er ei spinkel andreklassejente som bruker Troll. Den sitter veldig bra, og ble dessuten testvinner i 2003 og i år (om jeg ikke tar helt leif..) Kan iallefall anbefale Troll! Var innom en Edwis-butikk i dag, men de har visst pakket bort skolesekkene nå, men bestisen til poden har en slik sekk så jeg i dag og da jeg spurte mora kunne hun fortelle at den er kjøpt der. Får vel spørre i disken om de har dem på lageret antagelig. 0 Siter
Jorunn Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Var innom en Edwis-butikk i dag, men de har visst pakket bort skolesekkene nå, men bestisen til poden har en slik sekk så jeg i dag og da jeg spurte mora kunne hun fortelle at den er kjøpt der. Får vel spørre i disken om de har dem på lageret antagelig. Jeg kjøpte ny sekk til eldstejenta for 3 uker siden. Spurte om de fremdeles hadde sekker og aktuelle modeller ble hentet frem fra lageret. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Døh - jeg kjører fremdeles ikke bil assa! City Syd og det området der er _utelukket_. *Vrang* 500 spenn, og jeg kjører ungene dine til city syd (noe må man jo finne på for å få endene til å møtes, hihi) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 500 spenn, og jeg kjører ungene dine til city syd (noe må man jo finne på for å få endene til å møtes, hihi) Det blir en vel dyr skolesekk gitt... ;o) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Det blir en vel dyr skolesekk gitt... ;o) Hmf...driver du og skal prute også nå, eller? *himle* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.