Gå til innhold

Hvilken vinterlue har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MinaLisa

Vi har brukt disse fra våre var 2-3 år gamle og de er suverene! Men pass på at den ikke kjøpes for stor!

Hm...vanskelig med størrelser når man ikke får prøve (må bestille på nettet, har ikke Trollbutikker her). Hvilken str tror du til 2-åringen, han er forholdsvis stor, bruker ca 52 i luestr nå.

Hm...vanskelig med størrelser når man ikke får prøve (må bestille på nettet, har ikke Trollbutikker her). Hvilken str tror du til 2-åringen, han er forholdsvis stor, bruker ca 52 i luestr nå.

Jeg tror de er ganske store i str. Jenta mi har hatt str 47 i fjor og forfjor, og i år har vi kjøpt ny str 49.

Og det er virkelig gode luer!! :-)

MVH

Annonse

Snuppa her ble 5 i august og jeg har akkurat prøvd hennes Troll-hjelm for å se om den passer i vinter også og den passer perfekt. Str. 51.... Og hun er ikke spesielt liten i hodet! Min erfaring er at de er svææære!

Vi kjøpte Ull-rik hjelmlue til størstegutten for fire år siden, den er like fin nå og har vokst med gutten. Lillebroren har også fått en. Eneste grunnen til at størstemann ikke kommer til å bruke den så mye lenger er at det ikke er så "kult" på skolen som i barnehagen:-) Den har vært vel verdt pengene !

http://www.ull-rik.no/asp/product.asp?recorprod=&product=39&cat=&ph=&keywords=&recor=&SearchFor=&PT_ID=

Gjest lillemillie

Guttene mine har hjelmeluer fra kivat. De har god passform, ull utenpå og bomull inni.

Også har den ene bevernylonlue fra salon, med hvit langhåret "pels" kant. Den andre har tilsvarende skinnlue fra salon.

Ellers har vi også en gullik hjelmelue fra gullull.

Gjest MinaLisa

Vi kjøpte Ull-rik hjelmlue til størstegutten for fire år siden, den er like fin nå og har vokst med gutten. Lillebroren har også fått en. Eneste grunnen til at størstemann ikke kommer til å bruke den så mye lenger er at det ikke er så "kult" på skolen som i barnehagen:-) Den har vært vel verdt pengene !

http://www.ull-rik.no/asp/product.asp?recorprod=&product=39&cat=&ph=&keywords=&recor=&SearchFor=&PT_ID=

Er det varm nok på de kaldeste vinterdagene også? Er den tykk, eller en sånn lue som man må ha en lue utenpå?

Er det varm nok på de kaldeste vinterdagene også? Er den tykk, eller en sånn lue som man må ha en lue utenpå?

Etter mitt syn er den tykk. Et tynt ullag inni og fleece utenpå. Har aldri hatt behov for mer og den har alltid vært varm nok. Men vi bor i Bergen da ...... Også går den godt nedi kjeledressen så der ikke blir noen "gliper".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...