Gå til innhold

e

Gjest Om narkomane og appelsiner

Anbefalte innlegg

Gjest Om narkomane og appelsiner

Jeg har alltid vært glad i frukt og grønt, men nå har jeg fått meg en støkk, Kjæresten min fortalte at narkomane som renser sprøytene sine for blod, og ikke får det helt til, noen ganger går inn på supermarkeder og stikker nålen i en appelsin eller sitron pga den inneholder syre og da blir nålen rein. Men frukten får da spor av narkotika og den narkomanes blod i seg, æsj! De mest vellstående narkomane kjøper vel nye sprøyter eller egne appelsiner, så det er vel de fattigeste av dem som gjør dette. Han sa at hun som fortalte han dette aldri kjøpte appelsiner til ungene sine lengre og at det er en burtikk på andre siden av byen vår, hvor de ansatte fotfølger de narkomane (men ikke alle er vel synlige narkomane) for å unngå dette problemet.

Det er jo skikkelig ekkelt! Ser ikke hvorfor han skulle lyge til meg om noe slikt. Men vet noen hvor utbredt dette er? Har det skjedd kun en gang eller er det fare for appelsinene og sitronene jeg kjøper? Er blodgiver og donor + planlegger å bli gravid snart og jeg vil jo gjærne holde meg frisk. Er skikkelig skremt nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201890-e/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...