Gå til innhold

Fin dag i dag

Anbefalte innlegg

Gjest en glad kakki

I dag har jeg en bra dag. Lillemor sov til halv ti og jeg fikk gjort mye husarbeid og spilt brettspill med mellomste. Storebror kom hjem rett i fra skolen og hadde med seg regnbuksen, som har hengt der siden før høstferien, og det uoppfordret og på den varmeste dagen vi har hatt på "flere år" her.

Har også meldt meg og mannen min på førstehjelpskursdag med fokus på småbarn og på torsdag skal jeg på kino med en venninne mens mannen skal ha baby og gutter, gleder meg :o)

Min kjære skal til Nice fra lørdagsmorgen til mandagskveld, så da blir det fullt kjør for meg. Kunne vært med, men lillemor er litt liten enda :o( Ja ja, en god film og snop uten å dele med noen på lørdagskvelden så går det nok bra.

Og, ja, i kveld skal vi henge opp nye stuegardiner :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201901-fin-dag-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...