Gå til innhold

Høsttema på småbarnsavdeling i barnehagen

Anbefalte innlegg

Gjest barnehageassistent

Det er så mange kloke hoder her, derfor spør jeg dere til råds. Jeg jobber i barnehage og vi har høsttema i oktober. Vi har lyst til å gjøre noe litt annet/mer enn å gå ut i skogen og plukke blader og se på høstfargene. Har dere noen tips? Hyggelige aktiviteter som passer til høsttemaet, bøker, hva som helst. Alle tips mottas med stor takk :-)

Fortsetter under...

Lage høst-suppe av grønnsaker; ta med ut og spise i naturen (hvis det er fint vær)

Øivind Berg har noen fine bøker om årstider, en av dem heter "Høst", og her finner du også aktiviteter dere kan finne på ute.

Ellers liker jeg også å samle pene blader i mange farber. Hvis du har en lamineringsmaskin, kan bladene bli kjempefine bokmerker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...