Gå til innhold

Godkjenning fra BUFetat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sensommer?

Er det ikke 6 mnd ventetid i Kina nå?

Etter hva jeg vet, er det 6-7 mnd behandligstid i Kina.

Jeg regner med at søknaden vår går fra VB 1 november. (De går derifra den 1 og 15 hver mnd)

Søknader blir ofte liggende i Kina i opptil en mnd før de blir registrert.

I tillegg må man jo beregne 4-8 uker etter tildeling før avreise

Annonse

Hei!

Vi holder på med siste innspurt i innsamlingen av alle papirene som skal sendes til Kina. Venter bare på en bekreftelse fra arbeidsgiver. Denne har vi fått to ganger i løpet av de siste 14 dagene og begge har vært feil. Så nå håper vi at den kommer i morgen. Gjør den det sender jeg alt til VB i morgen ettermiddag.

Det blir spennende å se om vi kommer i samme gruppe.

Gratulerer - nok et skritt nærmere den lille!

Kan jeg spørre om hvilke region og hvor lang tid de brukte?

Søknaden

vår ble registrert i BUFetat, reg Sør 15 mai.Vi fikk beskjed om tre måneder behtid, men det tok 41/2

Det er veldig lurt å kontakte adopsjonssforeningen nå, for å få en oversikt over alle papirer dere skal sende når godkjenningen er klar fra BUFetat.

Det mest kan gjøres klart nå, så slipper dere å kaste bort tiden etterpå. Tvi tvi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...