Gjest g9sdjg Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Innbiller meg at det må være bakteriebombe de lux. Det er et tunnelapparat, og blir sikkert dermed aldri vasket.(Ligger like ved Dolly Dimple). Det kan være tilfeldig at barna mine fikk hudinfeksjoner etter å ha leket der sist lørdag. Men tanken dukket ihvertfall opp. 0 Siter
buffy79 Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 så vidt jeg vet er man pålagt til å vaske slike lekeapparat, vet det pga mcdonald's her i byen, ballene der blir rengjort "ofte" selv om det kunne sikkert vært oftere 0 Siter
Gjest e95iuuy Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 så vidt jeg vet er man pålagt til å vaske slike lekeapparat, vet det pga mcdonald's her i byen, ballene der blir rengjort "ofte" selv om det kunne sikkert vært oftere Hehe. Synes jeg ser voksne krabbe rundt i det tunnellekeapparatet å vaske... Men får håpe at du har rett. "Ofte" er gjerne likevel ikke så ofte, når en tenker på det menneskehavet som er innom et slik apparat..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.