Gå til innhold

Endelig! En skjønn gutt fra Filippinene

Anbefalte innlegg

krapyl1365380738

Endelig Endelig ENDELIG !!

var det vår tur! Etter 21 mnd på ML. Vi var i bilen på vei til hytta på Høstferie, da vi fikk den store grønne telefon!

En skjønn liten gutt på 11 mnd!

Litt av en start på ferien....

Vi er i sjokk og dvale og snakker bare surr!

Nå skal vi kose oss med ALT og de siste forberedelser før vi reiser om forhåpentligvis ikke så mange uker.

Håper vi får komme hjem til Jul, det hadde vært noe til Julepresent!!!

Lykke til til dere som venter. Krysser alt for at dere snart får den store grønne telefonen dere også!

Stor klem fra lykkelig, taknemlig nybakt mamma

ps. Er det noen av dere andre som har fått tildeling fra Filippinene i september som er der ute, og har lyst til å veksle noen ord???

Fortsetter under...

Hei Krapyl og gratulerer! Vi planlegger turen til filippinene, og regner med å reise om ca 4 uker. Så fort går det vel kanskje ikke for dere, men at dere rekker hjem før jul kan man jo håpe! Dette er deres første barn, er det ikke? Jeg synes det er kjempeflott at dere endelig har fått tildeling. Vi ventet jo også veldig lenge, men jeg tror ventinga er ekstra tøff for dere som ikke har barn fra før. For oss var det i alle fall verst første gang, enda det tok mye kortere tid! Lykke til med innspurten!

Annonse

krapyl1365380738

Hei Krapyl og gratulerer! Vi planlegger turen til filippinene, og regner med å reise om ca 4 uker. Så fort går det vel kanskje ikke for dere, men at dere rekker hjem før jul kan man jo håpe! Dette er deres første barn, er det ikke? Jeg synes det er kjempeflott at dere endelig har fått tildeling. Vi ventet jo også veldig lenge, men jeg tror ventinga er ekstra tøff for dere som ikke har barn fra før. For oss var det i alle fall verst første gang, enda det tok mye kortere tid! Lykke til med innspurten!

Hei Pepa.

Takk for hilsen. Når fikk dere tildeling? Regner dere med å reise om 4 uker, eller håper dere? eller har dere fått noen signaler fra AF? Med ønske om snarlig reise.

hilsen

Hei Pepa.

Takk for hilsen. Når fikk dere tildeling? Regner dere med å reise om 4 uker, eller håper dere? eller har dere fått noen signaler fra AF? Med ønske om snarlig reise.

hilsen

hei, vi fikk tildelingen for 7 uker siden. Av noen litt spesielle årsaker, som jeg ikke vil gå inn på her, har vi fått vite ganske tidlig når vi kan regne med å få reise. Så ja; vi har fått litt mer enn hint. Selv om vi kommer til å vente lenger enn de vanlige 6-8 ukene synes jeg det har vært greit å ha en dato å forholde meg til. Det hadde vi ikke sist, og fikk reisebeskjed med ganske kort varsel. Denne gangen er vi midt i oppussing - og det er greit å vite hvor mye tid vi har før vi skal dra.

krapyl1365380738

hei, vi fikk tildelingen for 7 uker siden. Av noen litt spesielle årsaker, som jeg ikke vil gå inn på her, har vi fått vite ganske tidlig når vi kan regne med å få reise. Så ja; vi har fått litt mer enn hint. Selv om vi kommer til å vente lenger enn de vanlige 6-8 ukene synes jeg det har vært greit å ha en dato å forholde meg til. Det hadde vi ikke sist, og fikk reisebeskjed med ganske kort varsel. Denne gangen er vi midt i oppussing - og det er greit å vite hvor mye tid vi har før vi skal dra.

Takk for info. Lykke til med de siste forberedelser og riktig god tur når den tid kommer. Hvem vet kanskje våre veier krysses en gang.

Har dere fått tips om hvor det kan være fint å dra til de dager man har for seg selv etter tildeling? hvilke retning av landet holder dere til? Vi bor rett utenfor Oslo.

mvh

Annonse

Gratulerer med gutten! Så flott at det skjer noe på Filippinene for tida. Vi har papirene på Filippinene og venter på å komme på masterlist. Vi skal adoptere vårt 3. barn. Barn nr.1 er fra Filippinene, nr.2 fra magen, og nå er vi klar for sluttstreken med en til fra Filippinene. Bor dere øst eller vest for Oslo forresten? Vi bor i Bærum, og hvis du lurer på noe kan du gjerne ta kontakt på [email protected]

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...