Gå til innhold

ekstrem pappadalt

Gjest noen andre som har det slik?

Anbefalte innlegg

Gjest noen andre som har det slik?

Har en 2-åring som er pappajente til de grader. Hun har vært det hele tiden, men nå er det helt ekstremt. Hun vil at han skal gjøre alt og jeg får knapt nok være med å legge henne! Hun legger unna ting vi spiser når han ikke er der for at han skal få når han kommer og er generelt veldig redd for at pappa ikke skal være med på alt vi gjør.

Hva kan denne ekstreme "idoliseringen" skyldes? Har hørt noe om at barn som synes synd på fedrene gjør slike ting, men...

Vi har også en baby og det ble nok enda verre etter at den kom. Mens jeg gikk gravid var hun mer mamma-dalt enn hun har vært noen gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202040-ekstrem-pappadalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh. du hvor jeg kjenner meg igjen. Jeg husker den jula hvor rett før datteren vår ble 2 år. Jeg fikk ikke ta i henne, det var pappa for alle penga. Jeg trodde aldri et lite barn skulle kunne såre meg så mye. Jeg ble skikkelig lei meg.

Men det gikk over, men hun er en pappajente fortsatt som 5 åring, men ikke i den grad.

Det kommer til å gå over...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202040-ekstrem-pappadalt/#findComment-1438449
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...