Gå til innhold

Et litt "ekkelt". spm for barnehagefolk :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig! Vi kan ha opptil seks sånne uhell på en dag (+ tisseuhell) :S

Men da må dere jo vaske/desinfisere vasken dere har skylt trusa i også, og dette synes jeg virkelig ikke foreldre kan forlange at dere skal bruke tid på.

Hovedoppgaven til de som jobber i bhg. er jo å ta seg av barna, ikke vaske klærne deres.

Gjest M.Angelica

Men da må dere jo vaske/desinfisere vasken dere har skylt trusa i også, og dette synes jeg virkelig ikke foreldre kan forlange at dere skal bruke tid på.

Hovedoppgaven til de som jobber i bhg. er jo å ta seg av barna, ikke vaske klærne deres.

Enig!

Dette vil jo ta fra tid vi egentlig skulle hatt med ungene.

Gjest blomsterløk

Sønnen min har kun bæsjet på seg 1 gang, og da kastet de trusa. Han var ikke løs i magen.

Jeg hadde ikke forlangt at de ansatte skulle ha skyllet trusa etter bæsjeuhell.

Må vel være bra som dere gjør, og vippe ut restene og legge trusa i en pose.

Enig!

Dette vil jo ta fra tid vi egentlig skulle hatt med ungene.

Ja, og hva om det skjer noe (en ulykke) med en unge mens du f.eks. står og vasker trusa til en annen unge? Hvem har ansvaret da? Dere eller foreldrene til den ungen som forlanger at dere må vaske trusene?

Det blir nok dere uansett.

Dette må foreldrene forstå hvis dere forklarer det for dem. Eller så må de være rimelig vanskelige.

Gjest M.Angelica

Ja, og hva om det skjer noe (en ulykke) med en unge mens du f.eks. står og vasker trusa til en annen unge? Hvem har ansvaret da? Dere eller foreldrene til den ungen som forlanger at dere må vaske trusene?

Det blir nok dere uansett.

Dette må foreldrene forstå hvis dere forklarer det for dem. Eller så må de være rimelig vanskelige.

Hmm.. Sånn har jeg ikke tenkt på det før. Får prate med ped.leder om det her. Det hadde jo vært fint om vi andre kunne fått vært med på denne avgjørelsen =)

Annonse

Hmm.. Sånn har jeg ikke tenkt på det før. Får prate med ped.leder om det her. Det hadde jo vært fint om vi andre kunne fått vært med på denne avgjørelsen =)

Ja, kanskje det er en fordel at alle de ansatte har lik rutine på sånt på alle avdelingene i samme barnehage.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...