Gjest nå blir jeg snart gal!!! Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Svetter og svetter og svetter!!! Og det er over 3 mnd siden fødsel! -bare når jeg sover på nettene, men det holder for å si det mildt; sengetøyet er så vått at man skulle tro jeg hadde tømt ut en 10 liters bøtte med vann! Svetten renner fra lår, legger, mage, rygg, armer -overalt! Og håret er så bløtt at det drypper av det. Begynner å bli LEI! Noe jeg kan gjøre for å bli kvitt denne torturen? Hadde jaggu meg heller gått igjennom en fødsel til istedetfor dette.. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Hadde det på samme måten, men ikke så voldsomt i 3 mnd. Ga seg vel etter et par-tre mnd. hos meg, men jeg svetter litt fremdeles. Tror det er hormonelt. Jeg tenker at jeg sikkert blir kvitt en del vann i kroppen ved dette, og ser på det som "positivt." Ammer du ? Jeg passet på å drikke mye vann også om natta, for ikke å gå tom for væske. 0 Siter
Gjest nå blir jeg snart gal!!! Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Hadde det på samme måten, men ikke så voldsomt i 3 mnd. Ga seg vel etter et par-tre mnd. hos meg, men jeg svetter litt fremdeles. Tror det er hormonelt. Jeg tenker at jeg sikkert blir kvitt en del vann i kroppen ved dette, og ser på det som "positivt." Ammer du ? Jeg passet på å drikke mye vann også om natta, for ikke å gå tom for væske. Ja, ammer.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.