Gå til innhold

hva skyldes svettingen?

Gjest nå blir jeg snart gal!!!

Anbefalte innlegg

Svetter og svetter og svetter!!! Og det er over 3 mnd siden fødsel! -bare når jeg sover på nettene, men det holder for å si det mildt; sengetøyet er så vått at man skulle tro jeg hadde tømt ut en 10 liters bøtte med vann! Svetten renner fra lår, legger, mage, rygg, armer -overalt! Og håret er så bløtt at det drypper av det.

Begynner å bli LEI! Noe jeg kan gjøre for å bli kvitt denne torturen? Hadde jaggu meg heller gått igjennom en fødsel til istedetfor dette..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202104-hva-skyldes-svettingen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det på samme måten, men ikke så voldsomt i 3 mnd. Ga seg vel etter et par-tre mnd. hos meg, men jeg svetter litt fremdeles. Tror det er hormonelt. Jeg tenker at jeg sikkert blir kvitt en del vann i kroppen ved dette, og ser på det som "positivt." Ammer du ?

Jeg passet på å drikke mye vann også om natta, for ikke å gå tom for væske.

Hadde det på samme måten, men ikke så voldsomt i 3 mnd. Ga seg vel etter et par-tre mnd. hos meg, men jeg svetter litt fremdeles. Tror det er hormonelt. Jeg tenker at jeg sikkert blir kvitt en del vann i kroppen ved dette, og ser på det som "positivt." Ammer du ?

Jeg passet på å drikke mye vann også om natta, for ikke å gå tom for væske.

Ja, ammer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...