Gjest Cycleman Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har begynt å sykle 1 time om dagen - ca 3 mil - på ergometersykkel. Har i tillegg begynt å spise hyppigere, mindre og sunnere mat. På fem uker gikk jeg ned sju kilo, men nå har vektnedgangen stoppet litt opp. Driver ikke med noen annen trening enn sykling. Har hørt at det er naturlig at vektnedgangen stopper opp en liten periode. Stemmer dette? Veide ca 100 kg når jeg begynte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lukke te Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 De første kiloene er lettest å bli kvitt. Det stemmer. Du må øke treningen etter hvert. Du må trene mer nå enn da du startet, skal bli veldig sliten, det er da det funker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pippi strømpe Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 det er vanlig at man når platåer i vektreduseringen. det vil si at en periode kan det gå saktere enn andre. men kroppen jobber fortsatt. kanskje mister du ikke like mye vann som du gjorde tidligere. ofte kan vekten stoppe litt opp men du kan merke på målene på kroppen at treningen fungerer. jeg vil anbefale å legge inn styrketrening. det som er bra med styrketreningen er at den øker fettforbrenningen, og fettforbrenningen varer i flere timer etter avsluttet styrketrening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trimian Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har samme erfaring, men stå på kiloene forsvinner snart i samme tempo. Godt jobba 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.