Gå til innhold

Guttenavn

Anbefalte innlegg

Gjest kalendria

Et søk på navnestatistikk viser at:

"Det er 258 menn som har Viljar som første fornavn.

Det er 218 menn som har Viljar som eneste fornavn"

Statistikken har også en kurve som viser at navnet Viljar først de siste årene har skutt fart. Om få år er nok dette navnet et navn som alle har hørt..

Vilja/Vilje er også helt etter min smak :-)

Forøvrig har min mellomste datter norges vanligste navn for tiden (men fikk det før jeg kjente noen andre ved det navnet :-))

Hvilke navn liker du?

Synes faktisk at guttenavn er vanskelig, men jeg liker Ludvig veldig godt.

Jentefavoritter Ester og Alma, men dessverre var ikke min mann enig da jentene kom...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202205-guttenavn/page/2/#findComment-1442439
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes faktisk at guttenavn er vanskelig, men jeg liker Ludvig veldig godt.

Jentefavoritter Ester og Alma, men dessverre var ikke min mann enig da jentene kom...

Ester og Alma er kjempeflotte navn! Ludvik er jeg litt usikker på...

Ester var et av mine navneforslag når vi ventet minsten, men mannen min syntes det var et kjerringnavn. Vi endte opp med Olivia og det synes svigers er kjerringnavn. Jaja, det skal ikke være lett ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202205-guttenavn/page/2/#findComment-1442464
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...