Gå til innhold

Minipille eller hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker minipillen Cerazette. Fungerer helt greit. Jeg har brukt minipille i alle tre ammeperiodene, til sammen over fire år, og har aldri blitt gravid med dem. Har brukt exclutona tidligere, men den må du være nøyere med å huske (Cerzette tårler litt mer slingringsmonn).

Jeg har mensen som vanlig med Cerazette. Hadde håpet at denskulle forsvinne, men det skjer visst ikke. Regner med at jeg fortsetter på den også når jeg slutter å amme, frem til mannen min bestemmer seg for å kutte strengen :-)

Fortsetter under...

Jeg fikk en haugbivirkninger både av minipilla Cerazette (kvalme, hodepine, uregelmessige blødninger, vektøkning, hissighet, kviser) og hormonspiralen (kvalme, hodepine, uregelmessige blødninger som gjerne varte 3 uker i strekk, opphold noen dager og så blødning igjen, magesmerter).

Dermed kan jeg ikke anbefale noen av delene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...