Gå til innhold

Helt utrolig: 34 sønner!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

19

• favn

17

• Gemini

14

• Dorthe

14

Mest aktive i denne tråden

Helt utrolig!

Men en ting slo meg... Denne mammaen har av en eller annen grunn stort behov for å vie livet sitt til å pleie hjelpetrengende. Uten det loddet i livet, hadde hun nok ikke klart seg...Skulle gjerne likt å vite hva som ligger bak denne hjelpetrangen...

Annonse

Helt utrolig!

Men en ting slo meg... Denne mammaen har av en eller annen grunn stort behov for å vie livet sitt til å pleie hjelpetrengende. Uten det loddet i livet, hadde hun nok ikke klart seg...Skulle gjerne likt å vite hva som ligger bak denne hjelpetrangen...

Det tenkte jeg på også. Hjelpetrangen er tilsynelatende hennes ene, store drivkraft i livet.

Flott det, men ganske uvanlig. Skulle vært interessant å vite litt mer om hennes oppvekst og bakgrunn.

Helt utrolig!

Får du også litt småekle tanker? Først en tetraplegiker til mann og så alle de funksjonshemmede ungene. Det finnes mange seksuelle preferanser og denne er ganske velkjent.

Det tenkte jeg på også. Hjelpetrangen er tilsynelatende hennes ene, store drivkraft i livet.

Flott det, men ganske uvanlig. Skulle vært interessant å vite litt mer om hennes oppvekst og bakgrunn.

Ja, for det kan da ikke _bare_ være idealistiske grunner for dette her. De fleste av oss ville jo ikke makta halvparten av det den dama tydeligvis gjør...

*imponert*

Får du også litt småekle tanker? Først en tetraplegiker til mann og så alle de funksjonshemmede ungene. Det finnes mange seksuelle preferanser og denne er ganske velkjent.

Hmm, begynte å lure litt da..og hvorfor bare sønner?

Nei, huff, nå føler jeg meg slem og mistenksom!

Forhåpentligvis er damen en engel :-)

Ha, du skulle bare sett alle de merkelig mailene jeg har fått du. Jeg kjenner jeg får litt grøsninger bak på ryggen.

Bare får å oppklare det, ingen på dol har sendt meg slike mailer men jeg er på et annet forum og bruker samme mailadressen.

Jeg føler meg ikke engang råtten fordi jeg blir mistenksom.

Uansett hva det bunner i, er det ingen tvil om at dama gjør noe flott.

På hjemmesiden deres skriver de at gutter generelt er vanskeligere å finne hjem til, og store gutter med handicap spesielt.

Annonse

hare1365380455

Det sto noe på hjemmesiden at hun hadde sett "Oliver" da hun var barn og etter det fant ut at hun ville adoptere gutter.

Ha, du skulle bare sett alle de merkelig mailene jeg har fått du. Jeg kjenner jeg får litt grøsninger bak på ryggen.

Bare får å oppklare det, ingen på dol har sendt meg slike mailer men jeg er på et annet forum og bruker samme mailadressen.

Jeg føler meg ikke engang råtten fordi jeg blir mistenksom.

Jøss... Ja, det finnes mange rare folk der ute.. Jeg har ennå til gode å oppleve noen som har seksuelle preferanser til døvhet. Kanskje like greit det ;-)

Uansett hva det bunner i, er det ingen tvil om at dama gjør noe flott.

På hjemmesiden deres skriver de at gutter generelt er vanskeligere å finne hjem til, og store gutter med handicap spesielt.

Ja, tok en titt på hjemmesiden deres. Kan ikke skjønne at døgnet har nok timer til å lage så innholdsrik hjemmeside i tillegg til alt det andre! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...