Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet at jeg har spurt om dette før, men aner ikke hvilke ord jeg skal søke på... så da er det jo lettere å spørre om igjen. ;)

Har nå kjøpt sete til å ha bakpå sykkelen, og hjelm til snuppa. Får stilt hjelmen sånn at den passer henne, men hun er jo bare 7 mnd så jeg kan kanskje ikke ha henne bakpå enda?

(Og grunnen til at jeg kjøpte nå selv om jeg muligens ikke får brukt det før til våren er at det var opphørssalg på en sykkelbutikk nå...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202276-sykkelsete-bakp%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, syns barnet ditt er for lite til å bli festet bak på sykkelen nå .... vent til våren da.

Og for å si det turte du ikke å skrive under med vanlig nick? ;)

Jepp, jeg skal vente. Frister bare så innmari med en sykkeltur nå. Får ta den alene.

Gjest vent til våren

Og for å si det turte du ikke å skrive under med vanlig nick? ;)

Jepp, jeg skal vente. Frister bare så innmari med en sykkeltur nå. Får ta den alene.

;) turte ikke da jeg leste om at du er midt i søskenflokken, vant til å krangle å stå på ditt.

Kos deg på sykkeltur da, UTEN barn :) !

Annonse

Når barnet er stort nok til å sitte i bæremeis er det stort nok til å sitte i sykkelsete. Det skal kunne sitte uten støtte på golvet en god stund før du kan ta det med i sykkelsete så du må nok vente en stund ennå. :o)

Det får stå til pynt oppå tv så lenge.

;)

Altfor liten og? Hun er jo så stor og sterk!! ;)

Sikkert, for alderen.

Men en baby på 7 mnd vil jeg bestemt hevde ikke er tilstrekkelig utviklet og har sterk nok rygg og nakke for noe så slitsomt som sykkeltur. Dessuten veier hjelmen så mye at det blir tungt for nakken, det og.

Men til våren er hun jo et år, så da går det nok bra med korte, lette turer :)

Sikkert, for alderen.

Men en baby på 7 mnd vil jeg bestemt hevde ikke er tilstrekkelig utviklet og har sterk nok rygg og nakke for noe så slitsomt som sykkeltur. Dessuten veier hjelmen så mye at det blir tungt for nakken, det og.

Men til våren er hun jo et år, så da går det nok bra med korte, lette turer :)

Neida, hun er ikke så stor for alderen, heller lita egentlig, men hun er den store jenta mi fordet. ;)

Annonse

Ja, jeg tror jeg setter hele sykkelen i kjelleren og glemmer det bort jeg.

Kan hun skli på sklibrett til vinteren da?

Hvis sklibrett = akebrett, så er svaret JA! Hvis hun liker det, da!

Eldstejenta likte det bare sånn måtelig, det måtte ikke bli for mye fart (hun ble ett år i februar). Minstejenta, derimot, fikk ikke NOK fart!

Det finnes egne "babyakebrett" med seler og greier, men også der er jo kritteriet at de kan sitte sjøl.

Hvis sklibrett = akebrett, så er svaret JA! Hvis hun liker det, da!

Eldstejenta likte det bare sånn måtelig, det måtte ikke bli for mye fart (hun ble ett år i februar). Minstejenta, derimot, fikk ikke NOK fart!

Det finnes egne "babyakebrett" med seler og greier, men også der er jo kritteriet at de kan sitte sjøl.

Ja, mente akebrett, det er det ordet jeg pleier å bruke da, skjønner ikke hvor det andre kommer fra.

Det er nok ikke lenge til hun setter seg opp her, hun reiser seg til alt av møbler, tar ting i litt feil rekkefølge.

Gleder meg til vinteren! Og sommeren. ;)

Ja, jeg tror jeg setter hele sykkelen i kjelleren og glemmer det bort jeg.

Kan hun skli på sklibrett til vinteren da?

Jeg ville satt meg på akebrettet med henne i armene og akt små bakker, ikke satt henne alene på akebrett. Alene blir det bare forvirrende og skummelt, men på ditt fang forvirrende og litt trygt.

Ja, mente akebrett, det er det ordet jeg pleier å bruke da, skjønner ikke hvor det andre kommer fra.

Det er nok ikke lenge til hun setter seg opp her, hun reiser seg til alt av møbler, tar ting i litt feil rekkefølge.

Gleder meg til vinteren! Og sommeren. ;)

Det er kjempeherlig, og faktisk blir det bare morsommere og morsommere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...