Gå til innhold

Verden er av hengslene...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

fei1365380229

Jeg er stum. Er det mulig? Disse to bør øyeblikkelig fratas sin lisens (man har vel en form for lisens også som sykepleier) og aldri mer få jobbe med barn eller helserelaterte saker. Aldri mer.

Det har de blitt tror jeg. I tillegg så venter fengselsstraff. Det verste er nesten at de er småbarnsforeldre selv. De må jo totalt mangle empati både med barna og foreldrene deres.

Så rart, jeg finner ikke nyheten på vgs nettsider, kanskje den er tatt vekk?

Sikker på at det ikke bare er tull?

Jeg har heller ikke sett den noe annet sted.

Jeg tenkte også tanken - at det kunne være en historie på linje med den som ble fortalt om Irak eller hvor det var - at noen soldater hadde tatt spebarn ut av kuvøsene og lot dem dø, sånn nærmest for moro skyld. Dette ble senere avkreftet.

Det hadde ikke vært meg imot om denne nyheten ble det også.

Jeg har heller ikke sett den noe annet sted.

Jeg tenkte også tanken - at det kunne være en historie på linje med den som ble fortalt om Irak eller hvor det var - at noen soldater hadde tatt spebarn ut av kuvøsene og lot dem dø, sånn nærmest for moro skyld. Dette ble senere avkreftet.

Det hadde ikke vært meg imot om denne nyheten ble det også.

Se på forsiden av vg.no, scroll nedover til du ser bilde av papirutgavens førsteside (et stykke nede på venstre side), så ser du et bilde! *grøss*

hare1365380455

Se på forsiden av vg.no, scroll nedover til du ser bilde av papirutgavens førsteside (et stykke nede på venstre side), så ser du et bilde! *grøss*

Er det et foster hun holder? Jeg får helt vondt inni meg av slike historier. At noen kan finne på slike ting! Helt sjokkert.

Annonse

Er det et foster hun holder? Jeg får helt vondt inni meg av slike historier. At noen kan finne på slike ting! Helt sjokkert.

Ikke et foster, men et meget prematurt barn, for å si det sånn - det skulle vel fremdeles vært et foster om svangerskapet hadde gått som normalt...

Det har de blitt tror jeg. I tillegg så venter fengselsstraff. Det verste er nesten at de er småbarnsforeldre selv. De må jo totalt mangle empati både med barna og foreldrene deres.

Blir helt dårlig jeg.....

Er tante til ei som var like lita som ho på bildet,det er jo som små fugleunger.Håper bare det går bra med dei stakkas barna, og at disse damene aldri får praktisere som sykepleier mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...