Gå til innhold

Gutt 25 år Inkontinent stress

Anbefalte innlegg

Er en gutt på 25 år somtisser på meg om dagen og natta men ikke vær natt eller dag.

Gruet lenge før jeg gikk til legen og forklarte problemet.

Men når vi hadde begynt undersøkelsene og prøv tabeletter og nesespray.

Slutta legen og jeg fikk ny Lege Gruer meg nå på nytt og forklare den nye legen om problemet.Er han nye legen klar over problemet mitt står det i noen papirer fra den gamle legen slik at han vet hva jeg har prøvd og ikke prøvd. har kjøpt tena pants uten resept det blir fort dyrt.

Men syntes det er flaut og spørre om blå resept på bleier.

kunne ikke legen foreslått det for meg på natta når ikke noe annet funker

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202347-gutt-25-%C3%A5r-inkontinent-stress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du byttet legekontor?

I såfall kan du få journalen din oversendt fra ditt gamle legekontor.

Er det en lege på samme sted så ligger journalen din inne på pc og han har full tilgang til opplysningene om deg.

Du kan få blå resept på hjelpemidlene du trenger og det skal du ikke kvi det for å be om.

Blå resept gis når middelet må brukes i minst tre måneder av et år, oppdelt eller sammenhengende.

Skjønner godt at du synes det er litt vemmelig, men du må huske på at dette ikke er noe unikt eller rart for en lege, det er flere med ditt problem enn du tror.

For deg er det viktig å få god oppfølging, hjelpemidler og medisiner slik at du kan få en bedre livskvalitet på hverddagen din.

Lykke til.

Gjest Shira12

Har du fått lege ved samme legesenter, så kan de lese journalen din, og du trenger ikke utdype sånn voldsomt.

Du har rett på bleier, siden dette er ett problem som ikke forsvinner over natta. Be inkontinenshjelpemidler du, lettere og si enn bleier..

Dette er legene vant til, og de tenker nok ikke så mye over at du spør om resept. Egentlig burde legen ha spurt deg, men dessverre er det slik at vi ofte må be om ting selv.

Det er flere typer behandling du kan få. Er du skikkelig utredet? Vet du hvilken inkontinenstype du har?

Les litt her:

http://www.lommelegen.no/art/art2777.asp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...