Gjest kontra f.eks DinBaby Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Har kikket innom på Din Baby.com, og når jeg leser innleggene får jeg inntrykk av at de som skriver der kan virke noe yngre enn meg selv iallafall.....?? Hr bare sett innom der, så mulig jeg tar heeelt feil. 0 Siter
Jorunn Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg også har følelsen av at gjennomsnittsalderen er høyere her på DOL enn på DinBaby. Det som er bra med DOL er at en finner mange diskusjoner som anngår oss med eldre barn, mens på DinBaby f.eks er det mye som anngår spedbarn og smårollinger. Jeg personlig trives bedre her, da det på Dinbaby er ganske mye GPP og krangling til tider. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg også har følelsen av at gjennomsnittsalderen er høyere her på DOL enn på DinBaby. Det som er bra med DOL er at en finner mange diskusjoner som anngår oss med eldre barn, mens på DinBaby f.eks er det mye som anngår spedbarn og smårollinger. Jeg personlig trives bedre her, da det på Dinbaby er ganske mye GPP og krangling til tider. Hva betyr GPP? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 genrelt pisspreik *LER* Takk for oppklaringen ) 0 Siter
emin Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Det tror jeg også. Føler meg litt yngre enn gjennomsnittet her med mine 24 år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.