Gjest Leder av EAF Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Så at det for noen dager siden var startet en tråd rundt enslige og adopsjon. Jeg leste jo også med glede at mange anbefalte et medlemskap i EAF på det varmeste! For de av dere som er enslige søkere og ikke er medlem hos oss, så håper jeg dere tar en titt på hjemmesiden vår (www.eaf.no) og kanskje sender oss en mail ([email protected]) slik at jeg kan få andlening til å sende dere litt mer informasjon om foreningen og hva vi holder på med. Som mange sa i den forrige tråden, så er vi en nokså aktiv gjeng som hjelper og støtter hverandre gjennom prosessen både med gode råd og tips og ved å knytte varige vennskap. Der det er geografisk mulig, prøver vi å sette medlemmer i kontakt med hverandre og danne såkalte ventegrupper. Jeg ble selv med i en slik gruppe da jeg ble medlem i EAF for en del år siden, og det vennskapet har gitt meg masse både i ventetiden og nå etterpå. Så som sagt, - håper dere tar kontakt med oss! Bente35: Hvis du har meldt deg inn og ikke hørt noe fra oss, må det ha skjedd en glipp... Beklager, - håper du tar kontakt igjen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202400-hei-alle-enslige-adoptanter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.