Gjest Frustrert frue Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Har de ikke nettbutikk? Noen som vet hva de ammeinnleggene i ull koster, og er de bra? 0 Siter
Gemini Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Gjett to ganger hva adressen til nettbutikken til Sparkjøp kan være... ;-) 0 Siter
Ulrikke Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Ullinnleggene koster kr. 49,- pr. par. Har ikke prøvd dem enda, har termin om tre uker. 0 Siter
Muse1365380276 Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Hei Det tar vinter og vår før man får varene, bare advarer. De sier ingenting om det i katalog eller på nettsidene. 0 Siter
Gjest Frustrert frue Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Gjett to ganger hva adressen til nettbutikken til Sparkjøp kan være... ;-) Ja, ja... jeg skjønte det da, og jeg var der og, men det var mer en hjemmeside, ikke nettbutikk:o) Jeg lette sikkert ikke bra nok, har det med å gi opp litt fort, åsså er det så greit å spørre her, får alltid svar:o) 0 Siter
Gemini Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Ja, ja... jeg skjønte det da, og jeg var der og, men det var mer en hjemmeside, ikke nettbutikk:o) Jeg lette sikkert ikke bra nok, har det med å gi opp litt fort, åsså er det så greit å spørre her, får alltid svar:o) Hehe - jeg beklager, men altså, når man ser det står Handlekurv på startsiden, så bruker det indikere nettbutikk... ;-) Og når du klikker på sortiment i menyen til venstre, fx. Dame, og så ønsket undergruppe, og inn på et konkret plagg, så er det jo et valg for "Legg i kurv". Men det har du kanskje allerede sett nå i mellomtiden :-) Kanskje ikke verdens beste nettbutikk-løsning, men men... Lykke til med hva du enn skal kjøpe! :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hei Det tar vinter og vår før man får varene, bare advarer. De sier ingenting om det i katalog eller på nettsidene. Jøss, jeg bruker få dem i løpet av to uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.