Gå til innhold

Sparkjøp og nettbutikk??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frustrert frue

Gjett to ganger hva adressen til nettbutikken til Sparkjøp kan være... ;-)

Ja, ja... jeg skjønte det da, og jeg var der og, men det var mer en hjemmeside, ikke nettbutikk:o)

Jeg lette sikkert ikke bra nok, har det med å gi opp litt fort, åsså er det så greit å spørre her, får alltid svar:o)

Annonse

Ja, ja... jeg skjønte det da, og jeg var der og, men det var mer en hjemmeside, ikke nettbutikk:o)

Jeg lette sikkert ikke bra nok, har det med å gi opp litt fort, åsså er det så greit å spørre her, får alltid svar:o)

Hehe - jeg beklager, men altså, når man ser det står Handlekurv på startsiden, så bruker det indikere nettbutikk... ;-)

Og når du klikker på sortiment i menyen til venstre, fx. Dame, og så ønsket undergruppe, og inn på et konkret plagg, så er det jo et valg for "Legg i kurv". Men det har du kanskje allerede sett nå i mellomtiden :-)

Kanskje ikke verdens beste nettbutikk-løsning, men men...

Lykke til med hva du enn skal kjøpe! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...