Gå til innhold

ekko gortexsko...erfaringer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest både og

Har hørt både og om dem.

Faktisk flere som sier at de IKKE skal kjøpe de igjen, enn de fornøyde kommentarene .....

Selv om de er impringnert så suger de til seg vann. Noen av modellene iallefall, disse jeg snakker om nå er svarte, ganske høye.

Å husk, GorTex er oppskrytt !

Gjest mirakel*2?

Har hørt både og om dem.

Faktisk flere som sier at de IKKE skal kjøpe de igjen, enn de fornøyde kommentarene .....

Selv om de er impringnert så suger de til seg vann. Noen av modellene iallefall, disse jeg snakker om nå er svarte, ganske høye.

disse var svarte, høye og to borrelåser.

Gjest mirakel*2?

Har hørt både og om dem.

http://www.ecco.com/no/

Vet ikke om de riktige skoene kommer opp nå, men det er de siste svarte på "infant", bla med pilene.

Er det disse?

Annonse

Gjest mirakel*2?

Har hørt både og om dem.

http://www.ecco.com/no/

Vet ikke om de riktige skoene kommer opp nå, men det er de siste svarte på "infant", bla med pilene.

Er det disse?

Gjest amparro

Vi hadde de til jenta vår i fjor. Var veldig lite fornøyd. Det var vanskelig å få foten ned i selve støvlen. I år klarte vi ikke å få foten ned i, i det hele tatt. Enda selv støvelen skulle være stor nok.

Kommer ikke til å kjøpe de igjen. Har kjøpt Viking i år.

Heia.

Jeg har brukt Ecco Gore-Tex til min sønn på snart 6 år. Jeg er kjempefornøyd!!! Før vi kjøpte disse, frøs han hele tiden på bena... Et år kjøpte vi 4 par sko... Nesna lobben, Ponny, Elefant?, og Scooterstøvler... Gutten var og ble kald :o( Til slutt prøvde vi da Ecco. Endelig var han varm. Vi fortsetter sukseen i år også. Lykke til med skokjøpet.

Hilsen tobarnsmor.

Gjest mirakel*2?

Vi hadde de til jenta vår i fjor. Var veldig lite fornøyd. Det var vanskelig å få foten ned i selve støvlen. I år klarte vi ikke å få foten ned i, i det hele tatt. Enda selv støvelen skulle være stor nok.

Kommer ikke til å kjøpe de igjen. Har kjøpt Viking i år.

jeg fikk fint foten hans nedi, men jeg har ikke prøvd med tynn ullsokk ennå. Håper ikke det var bomkjøp

Gjest mirakel*2?

Heia.

Jeg har brukt Ecco Gore-Tex til min sønn på snart 6 år. Jeg er kjempefornøyd!!! Før vi kjøpte disse, frøs han hele tiden på bena... Et år kjøpte vi 4 par sko... Nesna lobben, Ponny, Elefant?, og Scooterstøvler... Gutten var og ble kald :o( Til slutt prøvde vi da Ecco. Endelig var han varm. Vi fortsetter sukseen i år også. Lykke til med skokjøpet.

Hilsen tobarnsmor.

det var bra! har du brukt tynn ullsokk nedi skoen?

Jeg har bare gode erfaringer med dem.Vi har dem hver eneste vinter til een eller flere af børnene og de har stort set været de bedste vintersko. Vi har aldrig haft problemer med at de var utætte, i modsætning til disse Skofustec som ikke holdt vandet ude.

Et tillægspoeng til Ecco skoene er at de næsten altid har godt såler som man står godt fast med.

I år har vi købt to par Ecco og eet par Viking - fodformen variere børn imellem, så det er jo forskelligt hvad der passer bedst for den enkelte.

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...