Gå til innhold

Barneglobus eller vanlig globus?

Anbefalte innlegg

Gjest hva skal jeg velge?
Skrevet

Har lyst å kjøpe globus for familien. Noen her som har god erfaring med barneglobus (med tegninger av dyr, fjell osv på, og navn på landene men ingen markering av de enkelte landegrenser på de jeg har sett)? Ville dere heller kjøpe en vanlig globus? Barnet vårt er 3 år gammel.

Skrevet

Jeg ville nok ha valgt en valig globus.

Vi står på trappene til å kjøpe en til jentene våre i julegave (hysj ... ikke si det til dem *ler*) - de er nå hhv. 2 og 4 år gamle.

Fra globusen kan de lære seg mye - blant annet hvor Kina ligger - og se hvor stort det er siden landegrensene er oppmerket. Sammenligne størrelse med Norge - og andre land de har vært i.

hilsen fra

forelsket colombiamamma
Skrevet

Vår datter fikk en vanlig globus til jul for to år siden. Den er hun veldig opptatt av enda. Synes det er veldig interessant å se hvor Colombia er og hvor langt en må reise for å komme dit fra Norge. Nå er hun også begynt å spørre hvor andre land er i forhold til Norge.

Jeg vil nok absolutt anbefale å kjøpe en vanlig.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...