Gå til innhold

Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Gjest Takker for svarene

Har en gutt som har hatt feber i 5 dager.De 2 sistene dagene har han vært feber fri.Men han hoster en del og er så slapp.Sover en 15 timer i døgnet(vanligvis bare 8-9 timer)Ligger på sofaen hele dagen(vanligvis er han svært aktiv og sitter sjelden rolig),Spiser nesten ingen ting.Var på legevakt og tok blodprøver.Alle var negative.Begynner å bli nervøs og tenker at det er noe alvorlig galt med han.Var ikke barnehage sist uke.Håpet at han skulle bli bra til mandag siden alle sykedagene er brukt opp men ser ikke sånn ut.Det går hånd til munn og fotsyken på barnehagen men han har ikke noe blemmer eller noe sånt på kroppen.Noen som har erfaring med syke barn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202471-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta ham til legen, sannsyneligvis er det ingenting alvorlig galt, barn er så forskjellige:-)

har selv barn som høres nesten ut som dine, og det var kun en forkjølelse.!! MEN DET VET MAN ALDRI, SÅ REGELEN MIN ER: Usikker: Ring legen, og spør ikke om et svar, men KREV!!;-)

Jeg lurer på om det ikke er joe sånt som går nå. Selv gikk jeg å hangla i flere uker før jeg plutselig fikk noen influensalignende greier som varte i en hel uke (feber, muskelsmerter og hodepine).

Mann og barn har også hangla litt i noen uker nå. De er helt fine noen dager og føler seg ikke særlig pigg andree dager. Ingen av dem har hatt feber.

Det er også endel i nærmiljøet som har vært/er borti det samme.

Hvis du likevel føler deg utrygg, er det jo ingenting i veien for at du kontakter legen for å få sjekket om det er et virus e.l.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...