Gå til innhold

Hjelp meg å velge farge da, please :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror nok jeg ville valgt så kjedelig som rød, det er jo flust av røde vogner rundt omkring. Men rødfargen er kjempefin og mye dypere enn den du ser på "fargeprøven". Ellers Syns jeg lavendel er nydelig og den i sand er også veldig fin, som du sier, veldig vanskelig å velge ;)

Jeg hadde definitivt valgt en diskret farge, mørkeblå eller svart - og heller sprita opp med freshe farger på pledd, pose, stelleveske o.l.

Har sjøl en marineblå OTH til Snorkfrøken, bruker en hjemmesydd cericefarga fleecepose til. Kjempestilig. :)

Annonse

Ville valgt lime - kan brukes både til jente og gutt - og så ser fargen munter ut :-)

Lime er kjempekult og en farge jeg er veldig glad i. Jeg er likevel redd for at fargen kanskje blir helt "ut" om et års tid. Vogna ser kanskje lettere skitten ut hvis den er limegrønn også?

Jammen ikke lett det der...

Jeg er ikke mye sprelsk sånn (bombe!) og hadde valgt en av de to mørkeblå. Evt. _kanskje_ sandfargen, men det hadde jeg ikke tort uten å se vogna i virkeligheten først.

Jeg tenker vel også at de mørkeste fargene er det mest "safe" mht evt salg senere og hva som synes av skitt på vogna..Men så er det litt kjedelig med safe farger da ;-)

Jeg hadde definitivt valgt en diskret farge, mørkeblå eller svart - og heller sprita opp med freshe farger på pledd, pose, stelleveske o.l.

Har sjøl en marineblå OTH til Snorkfrøken, bruker en hjemmesydd cericefarga fleecepose til. Kjempestilig. :)

Kanskje jeg kjøper svart vogn og fuksiafarget vognpose..? Nå har du iallefall fått meg på tanken :-)

Jeg tror nok jeg ville valgt så kjedelig som rød, det er jo flust av røde vogner rundt omkring. Men rødfargen er kjempefin og mye dypere enn den du ser på "fargeprøven". Ellers Syns jeg lavendel er nydelig og den i sand er også veldig fin, som du sier, veldig vanskelig å velge ;)

Vi har en rød paraplytrille, så denne gangen tror jeg kanskje vi velger en annen farge..

Lavendel er den jeg har tenkt mest på, men tror kanskje jeg vil se vogna i den fargen før jeg bestemmer meg...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...