Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det ble tatt nesten helt på sparket, men i dag har altså ungene truffet kjæresten min. :o) Vi har vært i lag 5 mnd og vi har blitt utrolig glad i hverandre, men jeg var veldig spent på hvordan det ville bli når de møttes.

7-åringen sa ikke så mye, men ville spille dataspill som vanlig. 5-åringen derimot! Hun la fullstendig beslag på ham! :o) Kom med albumet sitt og ville vise ham og dro frem den ene leken etter den andre, de tegnet sammen og holdt på i et par timer!

Jeg var nesten stum av forundring. Greit nok at ungen ikke er spesielt sjenert, men det var som om han skulle ha truffet henne mange ganger før! :o)

Han spiste middag sammen med oss også før han dro hjem litt etter det. Kjempekoselig ble det og jeg er lettet over at det første møtet er overstått. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202517-s%C3%A5-fikk-de-m%C3%B8te-ham-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ut som dere har hatt en koselig ettermiddag!

Hyggelig å høre at barna tok han så godt i mot, i alle fall dattera di :)

Poden var blid og fornøyd han også, han synes nok det er litt småflaut at mamma har fått seg kjæreste. :o) Har ikke sagt det rett ut at vi er kjærester, men såpass skjønner ham, det så jeg på ham.

Kjæresten og poden lekte litt sammen etterpå da, da jeg ga beskjed om at pc'n skulle slås av.

Poden var blid og fornøyd han også, han synes nok det er litt småflaut at mamma har fått seg kjæreste. :o) Har ikke sagt det rett ut at vi er kjærester, men såpass skjønner ham, det så jeg på ham.

Kjæresten og poden lekte litt sammen etterpå da, da jeg ga beskjed om at pc'n skulle slås av.

hehe. Ja, gutta synes nok oftere at det kanskje er litt flaut at mamma får kjæreste.

Men det var hyggelig at de tok ham så godt imot da :)

Lykke til videre i kjærleiken!

Annonse

Da har dere tatt et stort steg. Flott at det gikk så bra!

Har han også barn?

Han har ikke barn, men han syntes det var veldig koselig å få møte mine. :o)

Når han møter gamle venner og de spør om han har barn har han begynt å vise til meg og si:"Men hun har to!" :o)

Han har ikke barn, men han syntes det var veldig koselig å få møte mine. :o)

Når han møter gamle venner og de spør om han har barn har han begynt å vise til meg og si:"Men hun har to!" :o)

Så koselig at han viser til dine barn! Det viser jo at han virkelig regner med dem :)

Annonse

Så fint at det gikk så bra. :)

Virker som om ting faller veldig bra på plass hos dere. :-D

Det er kjempeviktig at ungene trives også, bra at det var så okay når de møtte ham. *s*

"Virker som om ting faller veldig bra på plass hos dere. :-D"

Jepp - så veldig at noe bare må gå galt snart... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...